TRABAJO ADMINISTRACIO PERSONAL BARCELONA, BARCELONA
(38 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administracio personal en Barcelona, Barcelona
Tècnic/a d'administració de personal
Gestió dels procesos d’incapacitat temporal (it at)què oferimestabilitat i conciliació: contracte indefinit a jornada completa (37,5 hores setmanals) amb dues tardes...
Personal atenció usuaris centre salut mental administració sanitària
Es valorarà experiència administrativa prèvia àmbit salut, ics, salut mental, mútues... funcional), espanyol (parlat c1 - d... atenció usuari pressencial, atenció...
Personal administracio / comtabilitat
Competències / coneixements: experiencia en us de pc, paquet office, es valorará coneixements i experiencia en programa de gestio del sol, factusol o contasol anglès...
Formació preferent titulació universitària preferent en administració i direcció d’empreses, ciències empresarials, economia, etc... objetivo persona amb experiència...
Personal de suport per a llar de persones amb paràlisi cerebral
Objetivo la fundació catalana per a la paràlisi cerebral cerca personal de suport per la llar residència de persones amb paràlisi cerebral... formació prèvia...
Tècnic/a d’administració i subvencions
Titulació universitària o titulació en un grau superior de mòduls formatius en gestió administrativa persona amb actitud positiva, ganes d’aprendre i iniciativa...
Personal administratiu/va a ilabso-olma.coop
Maneig de xarxes socials i eines digitals... iniciativa, lideratge i autonomia... pagament de nòmines i factures... gestió de compres i proveïdors...
Gestor/a de comunitats per administració de finques
Buscamos y seleccionamos personal para varios sectores de actividad (siderometal, químico, textil, artes gráficas, comercio, oficinas y despachos…) cubriendo las...
Personal tècnic en licitacions
Experiència en licitacions públiques a països d’amèrica llatina... va ser creat l’any com a resultat de la fusió de diversos centres tecnològics catalans, amb l’objectiu...
¿Quieres encontrar trabajo?
Tècnic/a de suport a l’habitatge
Acompanyament personal als tràmits documentals, tant d’estrangeria com de la resta d’expedients administratius o jurídics necessaris... detecció de necessitats socials...
Aquestes dues entitats treballen juntes des del oferint suport a les persones amb el diagnòstic i les seves famílies, així com també a persones amb dany cerebral...
Coordinador/a àrea gestió interna
Impulsar la digitalització i l’automatització de processos interns... objetivo la fundació habitatge social – entitat promoguda per caritas diocesana de barcelona...
Gestió econòmica i comptable per donar suport en la gestió de l'entitat i en l'àrea de gestoria
Funcions del lloc de treball: suport a les tasques administració, comptabilitat i gestió de l’entitat: - gestió tresoreria de l’entitat - gestió de clients...
Administratiu/va de suport corporatiu - substitució
Lo hacemos a través de centros, servicios y proyectos innovadores en el ámbito de la intervención social... office i outlook nivell avançat...
Tècnic/a de gestió interna administrativa
Recursos humans, tant del personal intern com del personal esporàdic de campanyes:• supervisió de nòmines... • coordinació d’altes i baixes de personal amb la gestoria...
Mediadora intercultural magrebina
Experiència: 1 any mínim... competències clau: capacitat de comunicació oral i escrita... coneixement i domini del català, nivell b... coneixement i domini del paquet...
Funcions principals com a referent econòmic de les persones usuàries: comptabilitzar i verificar totes les despeses i ingressos col·laborar amb l'elaboració i...
Perfil: competències professionals requerides comuns a la organització - compromís... amb una trajectòria de 30 anys i des d’una perspectiva sistèmica oferim serveis...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?