Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA TIC
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Objetivo L’acidH està conformat per dues entitats, Associació i Fundació amb un projecte social comú, que de forma integrada i integral dona suport a les persones amb Funcionament Intel·lectual Límit (FIL) o Discapacitat Intel·lectual Lleu (DIL) amb trastorns del neurodesenvolupament i/o problemes de salut mental la major part de la població.
Persones amb necessitats específiques d’acompanyament que per les seves dificultats adaptatives requereixen de suports especialitzats i un model de treball integral social i sanitari amb intervenció en la comunitat.
Amb una trajectòria de 30 anys i des d’una perspectiva sistèmica oferim serveis educatius, laborals, d'habitatge i vida independent, de psicologia i psiquiatria especialitzada, lleure i suport a l’exercici de la capacitat jurídica, i d’acompanyament a les seves famílies.? Ho fem des? de la infància i fins la vellesa, promovent la seva autonomia i el desenvolupament? del seu projecte vital per gaudir d’una vida significativa, gratificant i inclusiva.? Objectiu del lloc de feina Suport en el procés d'implementació de les noves eines digitals.
Funcions Principals Gestió i manteniment d’eines digitals Alta, baixa, modificació d’usuaris i professionals al CRM i altres eines digitals.
Gestió bàsica de permisos i estructures d’usuari.
Configuració inicial d’espais i eines segons les necessitats dels equips.
Documentació i formació interna A partir de processos o continguts definits pel/la responsable, adapta, transcriu manuals i guies de suport.
Prepara els materials per a les formacions internes (plantilles, presentacions, suports per a participants...).
Suport en l’automatització de processos Manteniment i supervisió dels automatismes digitals ja creats.
Recollida i preparació de dades Extracció i neteja de dades de formularis, fulls de càlcul, CRM, SESAME etc.
Actualització d’indicadors digitals.
Gestió de peticions internes Seguiment de peticions de millora o modificació en entorns digitals.
Organització i priorització d’incidències o demandes tècniques.
Gestió de la plataforma Sesame Donar d’alta i de baixa professionals a la plataforma.
Gestionar canvis d’horaris, assignació de torns i registre d’incidències diàries.
Control setmanal de les incidències en els registres horaris.
Pujada i actualització de documentació laboral a l’espai de cada persona treballadora.
Perfil.
Competències professionals requerides Comuns a la organització - Compromís.
- Flexibilitat.
- Treball en equip.
Específiques del lloc de feina - Planificació i organització.
- Preocupació per l’ ordre i la qualitat - Adaptació al canvi Especificacions del lloc de treball Cicle Formatiu de Grau superior (administració, sistemes informàtics i xarxes i aplicacions webs) -Coneixement d ´idiomes.
Castellà, Català (imprescindible) -Coneixements en eines digitals col·laboratives (CRM, intranet, gestors documentals, etc.) - valorable gestió de recursos humans digitals (Sesametime o altres sistemes de control horari) - Nivell mig-avançat d’ofimàtica (Excel, Word, PowerPoint) Experiència Experiència mínima de 2 anys en un rol similar -Experiència en entorns digitals de treball (Drive, SharePoint, etc.) Es valorarà -Haver format part de l’acidH com persona treballadora o voluntària.
-Experiència en el tercer sector.
Condicions laborals Lloc de treball.
Barcelona Centre Tipus de Contracte.
Fins el , amb possibilitat de prorroga fins 6 mesos.
Jornada laboral.
Complerta Horari.
D-V de 8 a 15h Salari.
€ bruts anuals Conveni.
d´associacions Vacances.
33 dies naturals de vacances i 15 dies laborables de lliure disposició (proporcionals a la data d ‘ incorporació) Modalitat.
Presencial Competencias.
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar” Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Jornada intensiva Duración.
Hasta 6 meses Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Ciclo Formativo Superior Experiencia mínima.
Al menos 2 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Persones amb necessitats específiques d’acompanyament que per les seves dificultats adaptatives requereixen de suports especialitzats i un model de treball integral social i sanitari amb intervenció en la comunitat.
Amb una trajectòria de 30 anys i des d’una perspectiva sistèmica oferim serveis educatius, laborals, d'habitatge i vida independent, de psicologia i psiquiatria especialitzada, lleure i suport a l’exercici de la capacitat jurídica, i d’acompanyament a les seves famílies.? Ho fem des? de la infància i fins la vellesa, promovent la seva autonomia i el desenvolupament? del seu projecte vital per gaudir d’una vida significativa, gratificant i inclusiva.? Objectiu del lloc de feina Suport en el procés d'implementació de les noves eines digitals.
Funcions Principals Gestió i manteniment d’eines digitals Alta, baixa, modificació d’usuaris i professionals al CRM i altres eines digitals.
Gestió bàsica de permisos i estructures d’usuari.
Configuració inicial d’espais i eines segons les necessitats dels equips.
Documentació i formació interna A partir de processos o continguts definits pel/la responsable, adapta, transcriu manuals i guies de suport.
Prepara els materials per a les formacions internes (plantilles, presentacions, suports per a participants...).
Suport en l’automatització de processos Manteniment i supervisió dels automatismes digitals ja creats.
Recollida i preparació de dades Extracció i neteja de dades de formularis, fulls de càlcul, CRM, SESAME etc.
Actualització d’indicadors digitals.
Gestió de peticions internes Seguiment de peticions de millora o modificació en entorns digitals.
Organització i priorització d’incidències o demandes tècniques.
Gestió de la plataforma Sesame Donar d’alta i de baixa professionals a la plataforma.
Gestionar canvis d’horaris, assignació de torns i registre d’incidències diàries.
Control setmanal de les incidències en els registres horaris.
Pujada i actualització de documentació laboral a l’espai de cada persona treballadora.
Perfil.
Competències professionals requerides Comuns a la organització - Compromís.
- Flexibilitat.
- Treball en equip.
Específiques del lloc de feina - Planificació i organització.
- Preocupació per l’ ordre i la qualitat - Adaptació al canvi Especificacions del lloc de treball Cicle Formatiu de Grau superior (administració, sistemes informàtics i xarxes i aplicacions webs) -Coneixement d ´idiomes.
Castellà, Català (imprescindible) -Coneixements en eines digitals col·laboratives (CRM, intranet, gestors documentals, etc.) - valorable gestió de recursos humans digitals (Sesametime o altres sistemes de control horari) - Nivell mig-avançat d’ofimàtica (Excel, Word, PowerPoint) Experiència Experiència mínima de 2 anys en un rol similar -Experiència en entorns digitals de treball (Drive, SharePoint, etc.) Es valorarà -Haver format part de l’acidH com persona treballadora o voluntària.
-Experiència en el tercer sector.
Condicions laborals Lloc de treball.
Barcelona Centre Tipus de Contracte.
Fins el , amb possibilitat de prorroga fins 6 mesos.
Jornada laboral.
Complerta Horari.
D-V de 8 a 15h Salari.
€ bruts anuals Conveni.
d´associacions Vacances.
33 dies naturals de vacances i 15 dies laborables de lliure disposició (proporcionals a la data d ‘ incorporació) Modalitat.
Presencial Competencias.
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Flexibilidad, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar” Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Jornada intensiva Duración.
Hasta 6 meses Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Ciclo Formativo Superior Experiencia mínima.
Al menos 2 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 23/07/2025
Fecha de expiración
- 04/01/2026
Puesto en parafarmacia julio y agosto
TIC TAC FARMA SL
Se necesita persona para puesto de dependiente de parafarmacia en zona turística, durante los meses de julio y agosto, en ayamonte (huelva)... contrato a jornada completarequisitos del puestotécnico de farmacia/parafarmacia... se valorará experiencia en el sector, conocimiento de idiomas y aptitudes......