Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA DE SUPORT CORPORATIU - SUBSTITUCIÓ

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Intress  es el Instituto de Trabajo Social y Servicios Sociales, una entidad sin ánimo de lucro para personas en riesgo de exclusión social.
Formar parte de Intress significa pertenecer a una organización líder en el sector del bienestar social, comprometida con la mejora de la calidad de vida de las personas a las que atendemos.
Lo hacemos a través de centros, servicios y proyectos innovadores en el ámbito de la intervención social.
Descripción de la oferta Intress busca un/a Administratiu/va de suport Corporatiu per formar part de la nostra Seu de Barcelona.
La persona seleccionada haurà de portar la gestió administrativa de suport corporatiu a la Junta Directiva/ Comitè Directiu/ Direcció Territorial i a les àrees o comitès que ho sol·licitin segons les normes i procediments establerts amb la finalitat de garantir el funcionament organitzat i amb el mitjans necessaris per a la seva realització.
Què farás? Tasques administratives a nivell general.
cartes, notificacions electròniques, elaboració, redacció i gestió de documentació / informes, correus electronics,...
Suport als serveis  en temes de gestió dels departaments d’estructura.
Coordinar, preparar i gestionar les reunions  de les àrees tècniques i responsables dels serveis de l'entitat.
Gestió documental  de la pròpia entitat dels departaments o dels serveis.
Suport administratiu  a diversos departaments de l'entitat (Captació de fons, Publicacions, Personal, Aliances amb altres entitats).
Gestió de convenis  per a alumnes de pràctiques que vulguin fer-ne a Intress o als serveis que gestionem.
En moment puntuals, suport a la recepció i a la coordinadora del departament.
Què oferim? Incorporació.
immediata Tipus de contracte.
Suplència per baixa incapacitat temporal, amb possibilitats de continuïtat.
Jornada.
38,5h.
Retribució.
€ brut/mensual (x14 pagues € brut/anual)..
Horari.
De dilluns a divendres de h i dos tardes h -h (a determinar amb l'equip) + 1 dia de teletreball.
Requisitos Què esperem de tu? Formació acadèmica requerida.
Habilitació o Formació Profesional de Grau Superior en Administració.
Experiència professional mínima.
Experiència en administració, almenys de 2 anys, en tasques relacionades.
Coneixements necessaris.
Ofimàtica i eines de videoconferència.
Microsoft Teams, Zoom, Planner,...
Office i Outlook nivell avançat.
Català nivell C.
Altres aspectes valorats.
Bona capacitat de comunicació.
Proactivitat i treball en equip.
Habilitats d'organització i planificació.
Experiència en assistència a l'organització d'esdeveniments.
Nocions de protocol i de llenguatge de comunicació amb les administracions públiques.
Sobretot valorem molt les ganes d'aprendre, de treballar i generar un bon ambient a Intress!   Si aquesta és l'oferta que estaves cercant, no ho pensis més i apunta't! Pot ser una bona oportunitat laboral.
T'estem esperant!   Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en el V Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de *Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 15/07/2025
Fecha de expiración
  • 19/01/2026
ADMINISTRATIVA SOCIAL PER L'ÀREA DE SALUT D'ASISGRUP
ASISGRUP

Experiència en suport administratiu i/o selecció de personal... mediació i suport relacional entre famílies i treballadors per afavorir una convivència i col·laboració eficient... proactivitat i capacitat d’adaptació als canvis......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Feina acompanyament del procés socioeducatiu dels infants amb el suport i supervisió del responsable de projecte... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... requisitos del puestodomini de la llengua catalana......

CALL 07-2025-1 Programa Talent Jove “Comunicant la Recerca”
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

El programa et permetrà interactuar amb les activitats del dia a dia associades a un centre de recerca així com amb la seva comunitat investigadora i de suport... els candidats seleccionats rebran un ajut brut de 5... carta de presentació indicant a) la motivació per participar en el programa, b) què......

Responsable d’experiències i botiga
Formatges Tramuntana SL

Suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... gestió de reserves i promoció de les activitats... horari: hivern: de dimecres a diumenge, de 7:00 a 15:00 h... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h......

Venedor/a degustació - Xarcuteria
Establiments Andreu

Possibilitat de continuar al acabar la substitució... contracte temporal amb possibilitat d'incorporació a empresa... preparació dels productes de degustació seguint el manual... 'andreu gastronomia des de 1930' és una empresa de caràcter familiar dedicada a la venda i degustació de productes de xarcuteria......