TRABAJO PERSONAL ADMINISTRACIO FINANCES
(245 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Personal administracio finances
Adjunt/a direcció d'administració i finances
En dependència de la direcció d’administració i finances, serà responsable de la gestió econòmica i financera de l'empresa liderant el departament d'administració...
Professor/a d'administració i finances
Es cerca un/a professor/a de l'especialitat d'administració i finances per impartir classes a cicles formatius de grau superior i de grau mitjà...
Empresa d'embotits ubicada a la cellera del ter cerca personal d'administració per a una substitució de vacances per a la temporada d&apo...
Personal administracio / comtabilitat
Haber treballat en l'ambit de comptabilitat i finances en empreses petites/mitjanes... competències / coneixements: experiencia en us de pc, paquet office, es valorará...
Personal atenció usuaris centre salut mental administració sanitària
Es valorarà experiència administrativa prèvia àmbit salut, ics, salut mental, mútues... funcional), espanyol (parlat c1 - d... atenció usuari pressencial, atenció...
Tècnic/a d'administració de personal
Gestió dels procesos d’incapacitat temporal (it at)què oferimestabilitat i conciliació: contracte indefinit a jornada completa (37,5 hores setmanals) amb dues tardes...
Director/a de departament d'administració i finances
Anàlisi i planificació financera, interpretació de dades financeres, supervisió de pressupostos, flux de caixa, gestió de riscos financers experiència 12 mesos...
Formació preferent titulació universitària preferent en administració i direcció d’empreses, ciències empresarials, economia, etc... objetivo persona amb experiència...
Tècnic administracio sistemes informàtics (h/d)
Assistència en consultes i incidències al personal de l’empresa... axxon es una empresa de trabajo temporal y selección de personal que trabaja para conectar a los...
¿Quieres encontrar trabajo?
Auxiliar administratiu/va per a l’àrea d’administració i recursos humans
Elaboració de documentscoordinació amb l’equip de l’àrea per assegurar una correcta gestió de processos administratius i de personal... i altres que definirem conjuntament...
Personal administratiu/va a ilabso-olma.coop
Maneig de xarxes socials i eines digitals... iniciativa, lideratge i autonomia... pagament de nòmines i factures... gestió de compres i proveïdors...
Personal de suport per a llar de persones amb paràlisi cerebral
Objetivo la fundació catalana per a la paràlisi cerebral cerca personal de suport per la llar residència de persones amb paràlisi cerebral... formació prèvia...
Personal administratiu a salt -fundaciã gentis-
personal administratiu de recepcià per la zona de salt, de fundació gentis som un fundació privada dedicada a la formació, orientació laboral i la mediació...
Gestor/a de comunitats per administració de finques
Buscamos y seleccionamos personal para varios sectores de actividad (siderometal, químico, textil, artes gráficas, comercio, oficinas y despachos…) cubriendo las...
Tècnic/a dadministració laboral substitució
Experiència prèvia de 1-2 anys en gestió administrativa de personal... 📍 ubicació: sant joan les fonts (girona) 🗓️ temporal: setembre 2025...
Personal de pràctiques departament recursos humans
Gestió a través del programa intern, comprensió i aplicació dels convenis... les funcions principals seran donar suport al departament d'administració laboral i...
Personal d'atenció directa - llars
Català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)... així com, transport dels usuaris/es a les diferents activitats planificades...
Personal d'atenció directa - residències (caps de setmana)
Català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)... realitzar les tasques encomanades per direcció i/o coordinadors+fer d'agent...
Administració d'atenció al pacient
Quines seran les teves funcions principals?recepció i atenció personalitzada als pacients, tant de manera presencial com telefònica, oferint un tracte proper, resolutiu...
Responsable comptabilitat i administració
Control de nòmines i seguretat social... experiència mínima: 5 anys en funcions similars en empresa privada o entitats del tercer sector... requisitsgrau en ade/econòmiques...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?