Ver oferta completa
REFERENT ECONÒMIC
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Objetivo +TU Fundació de Suport és una entitat privada, d’iniciativa social i sense ànim de lucre, d’abast català, que exerceix les figures jurídiques de suport a persones majors d’edat amb discapacitat intel·lectual i/o deteriorament cognitiu.
Busquem una persona per unir-se al nostre gran equip humà com a Referent Econòmic, dins de l’àrea econòmica.
La seva missió és la gestió i l'administració econòmica del patrimoni, els ingressos i les despeses de les persones que acompanyem.
Funcions principals com a referent econòmic de les persones usuàries.
Comptabilitzar i verificar totes les despeses i ingressos Col·laborar amb l'elaboració i seguiment del pressupost personal Supervisar la tresoreria Realitzar les sol·licituds i gestions administratives necessàries per donar suport economicofinancer Gestionar i administrar els contractes d'assegurances, subministraments, lloguers, etc.
Assistir a les persones usuàries col·laborant i informant per a la seva presa de decisions Vetllar per la rendibilitat i el bon estat del patrimoni Elaborar els informes econòmics sol·licitats pels jutjats o altres administracions (inventari, informes, declaracions, liquidacions fiscals...) Tasques administratives transversals Recopilar tota la informació necessària interna o externament per a conèixer l'estat econòmic, trajectòria econòmica i voluntat de la persona usuària.
Recopilar i custodiar la documentació necessària per a justificar les despeses i ingressos, provinents de liquidacions internes, liquidacions de residències o centres, factures de proveïdors, etc.
Col·laborar de manera proactiva en les comissions i projectes transversals de la Fundació S’ofereix Incorporació immediata Jornada completa en horari de 8.
a 15h i dos dies setmana de 8.
a i de 15 a 18h.
De juliol a setembre l'horari és de 8 a 15 hores.
Salari.
€ bruts anuals en 14 pagues Formació continua Ambient de treball dinàmic i agradable Perfil.
Coneixements específics i tècnics.
Comptabilitat, tràmits amb les administracions i serveis comuns de gestoria.
Titulació oficial mínima Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració o equivalent Català acreditat nivell C Domini d’Excel i nivell d’usuari de la resta del Paquet Office i de les aplicacions de Microsoft 365.
Competències desitjables.
Iniciativa, planificació, ordre i qualitat, treball en equip, comunicació positiva, empatia, compromís, autoconfiança, autocontrol, flexibilitat, capacitat d’aprenentatge, pensament analític i conceptual.
Competencias.
Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Flexibilidad, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar” Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Ciclo Formativo Superior Experiencia mínima.
Al menos 1 año Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Busquem una persona per unir-se al nostre gran equip humà com a Referent Econòmic, dins de l’àrea econòmica.
La seva missió és la gestió i l'administració econòmica del patrimoni, els ingressos i les despeses de les persones que acompanyem.
Funcions principals com a referent econòmic de les persones usuàries.
Comptabilitzar i verificar totes les despeses i ingressos Col·laborar amb l'elaboració i seguiment del pressupost personal Supervisar la tresoreria Realitzar les sol·licituds i gestions administratives necessàries per donar suport economicofinancer Gestionar i administrar els contractes d'assegurances, subministraments, lloguers, etc.
Assistir a les persones usuàries col·laborant i informant per a la seva presa de decisions Vetllar per la rendibilitat i el bon estat del patrimoni Elaborar els informes econòmics sol·licitats pels jutjats o altres administracions (inventari, informes, declaracions, liquidacions fiscals...) Tasques administratives transversals Recopilar tota la informació necessària interna o externament per a conèixer l'estat econòmic, trajectòria econòmica i voluntat de la persona usuària.
Recopilar i custodiar la documentació necessària per a justificar les despeses i ingressos, provinents de liquidacions internes, liquidacions de residències o centres, factures de proveïdors, etc.
Col·laborar de manera proactiva en les comissions i projectes transversals de la Fundació S’ofereix Incorporació immediata Jornada completa en horari de 8.
a 15h i dos dies setmana de 8.
a i de 15 a 18h.
De juliol a setembre l'horari és de 8 a 15 hores.
Salari.
€ bruts anuals en 14 pagues Formació continua Ambient de treball dinàmic i agradable Perfil.
Coneixements específics i tècnics.
Comptabilitat, tràmits amb les administracions i serveis comuns de gestoria.
Titulació oficial mínima Cicle Formatiu de Grau Superior d’Administració o equivalent Català acreditat nivell C Domini d’Excel i nivell d’usuari de la resta del Paquet Office i de les aplicacions de Microsoft 365.
Competències desitjables.
Iniciativa, planificació, ordre i qualitat, treball en equip, comunicació positiva, empatia, compromís, autoconfiança, autocontrol, flexibilitat, capacitat d’aprenentatge, pensament analític i conceptual.
Competencias.
Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Flexibilidad, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar” Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Ciclo Formativo Superior Experiencia mínima.
Al menos 1 año Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 18/07/2025
Fecha de expiración
- 04/01/2026
ADMINISTRATIVA SOCIAL PER L'ÀREA DE SALUT D'ASISGRUP
ASISGRUP
Exercir de referent social d’una cartera d’usuaris, amb seguiment, coordinació i gestió integral dels seus serveis... busquem un perfil administratiu per incorporar-se a l’àrea de salut, assumint el rol de referent social d’una cartera d’usuaris......