TRABAJO FORMADOR MICROSOFT OFFICE EXCEL
(952 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Formador microsoft office excel
Proficient in microsoft office suite (word, excel, powerpoint) and bookkeeping... proven experience as an office administrator, office assistant, or relevant role...
• experience in office management and administrative functions... • manage office supplies inventory and place orders as necessary... • organize office events, meetings...
Proficient with microsoft office tools (outlook, excel, powerpoint)... key responsibilities: office management: - oversee daily office operations: supplies, maintenance...
Docente office con certificación oficial mos o mct en valladolid
Experiencia mínima de 2 años impartiendo formación en microsoft office... excel avanzado, incluyendo tablas dinámicas, macros y fórmulas complejas...
Gestor back office - sector seguros | madrid, es
• dominio del paquete operativo microsoft office... gestor back office - sector seguros... • dominio de excel a nivel usuario y gestión de bases de datos...
We're hiring: office administrator – palma de mallorcaversilia supply service is looking for an experienced office administrator to join our spain branch in palma...
Team assistant & office manager
Proficiency in microsoft office (word, excel, powerpoint)... we are looking for a skilled and proactive team assistant (80%) & office manager (20%) to join our client’s...
Front office coordinator bilingual (spanish)
Job description the front office coordinator will provide general office support with various clerical activities and related tasks, including but not limited...
Back office fund accounting analyst
microsoft office (word, excel, powerpoint) otra información - disponibilidad para viajar si quieres conocernos más, síguenos en https://es... habilidades & conocimientos...
¿Quieres encontrar trabajo?
Middle office operations analyst (f/m/x)
Expertise in microsoft office (excel) and bloomberg are valuable... we strive for a culture in which we are empowered to excel together every day...
Office administrator - ciudad quesada, alicante
If this sounds good to you, then we’re thrilled you’re considering joining our team! what is the role? this role will have responsibility over tasks such as: - liaising...
Front office coordinator bilingual (spanish)
Job description the front office coordinator will provide general office support with various clerical activities and related tasks, including but not limited to:...
Administrativo/a con francés (back office)
Demás tareas genéricas relacionadas con back office... nivel avanzado en los programas informáticos del paquete microsoft office y software de gestión interna (erp...
Office assistant (maternity cover)
Fluent contact with customersto organize internal activities (sales meeting…)qualificationsproficiency in microsoft office suite (outlook, excel, word, powerpoint...
Buscamos un perfil de office & hr assistant con al menos 2 aos de experiencia realizando las siguientes funciones: recepcin y envo de material (equipos informticos...
Assistant inglés c1 home office (temporal)
¿qué harás en tu nuevo puesto? gestionar agendas y reuniones organización de viajes preparar y organizar documentación necesaria para presentaciones y proyectos...
Secretario/a administrativo/a con excel alto – bilbao
Dominio avanzado de microsoft excel (tablas dinámicas, gráficos, bases de datos)... desde grupo adecco estamos buscando un/a back office assistant para nuestras...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?