CUSTOMER SERVICE
Descripción de la oferta de empleo
La persona seleccionada s'encarregarà d'oferir un servei d'atenció al client excel·lent, gestionant consultes, incidències i sol·licituds de manera eficient i empàtica, per tal de garantir la satisfacció i fidelització dels clients.
Amb dependència directa del Responsable del departament, les seves funcions seran.
- Proporcionar als usuaris informació i suport en relació als productes que pfereix l'empresa.
- Atenció al client amb clients finals i comercials.
- Atendre trucades, correus electrònics i xats dels clients de manera ràpida i cordial.
- Resoldre incidències, consultes i reclamacions seguint els protocols establerts.
- Gestionar devolucions, comandes, canvis i altres processos relacionats.
- Registrar i fer seguiment de cada cas mitjançant les eines CRM de l'empresa.
- Col·laborar amb altres departaments (logística, vendes, etc.) per resoldre consultes complexes.
- Proposar millores contínues basades en el feedback dels clients.
Es requereix.
- Persona amb un clar enfocament comercial i d'atenció al client, amb bones habilitats comunicatives i organitzatives.
- Perfil amable i pacient davant la pressió de clients.
- Persona amb iniciativa i motivada per proposar i implementar millores al departament.
- Coneixements avançat d'Excel i CRM (SAP).
S'ofereix.
- Estabilitat en una empresa consolidada i reconeguda, en procés de creixement.
- Possibilitat de desenvolupament professional dins d'un equip dinàmic.
- Horari.
entrada entre les 8.
h i les 9.
h, sortida entre les h i les h.
- Un dia de teletreball setmanal.
- Atractiu paquet salarial d'acord amb l'experiència aportada.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 27/06/2025
- 05/01/2026
To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......
Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......
Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......
Recommend products or services tailored to customer needs to drive conversions... keep detailed and organized records of chats, sales, and customer interactions... a proactive attitude with a sharp focus on customer satisfaction and sales results... experience in chat-based sales, customer service, or......
Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......
Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......
Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......
Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......
Your role as a customer consultant / sales agent , you will: proactively approach air passengers affected by flight delays or cancellations explain their rights and potential to claim up to €600 in compensation distribute flyers and direct them to our website to submit a claim represent our brand at......
Main responsibilities: planning: analyse client needs and establish data and document exchange processes, deadlines and service calendars... we are looking for payroll & hr admin specialists who will be the single point of contact for our clients in one country and deliver a high-quality service with......