TRABAJO PERSONAL ADMINISTRACIO FINANCES BARCELONA, BARCELONA
(47 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Personal administracio finances en Barcelona, Barcelona
Director/a de finances i administració
), costos de personal adscrit, amortitzacions i costos indirectes... parametritzant el crm laboral per a la correcta imputació de les despeses de personal per a...
Tècnic/a d’administració de personal
• informe mensual del personal... • control dels marcatges del personal... • recepció i introducció de les vacances del personal al integro...
Responsable d'administració i finances
Perfil: professional de les finances i la comptabilitat amb formació en econã²miques, ade, empresarials o similar... el nostre client, un col·legi professional...
Personal administració de rrhh
Competències / coneixements: proactivitatalta capacitat resolutiva autonomia català (parlat superior, escrit superior), anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 -...
Tècnic/a en administració i finances
Experiència 2 anys... principals funcions i tasques:- arxivar, classificar i organitzar la documentació: endreçar i classificar informàticament expedients...
Personal administració i atenció al client
Competències / coneixements: organització, eines informàtiques (entorn google i microsoft), bona comunicació oral i escrita, correcció, dots comunicatives...
Personal administracio i markenting
Control i seguiment marketing digital de l'empresa, elaboració de continguts,fidelitzacio de clients, gestió de cursos,, soport administratiu general, gestió documental...
Gestió de les sales de reunions, les reserves de càterings i les visites del personal extern... la persona seleccionada tindrà les següents responsabilitats:recepció...
Administració i atenció al client
Coordinació del personal que durà a terme les activitats... coordinar material, personal i comunicació segons els requeriments del client... responsabilitats principalsatenció...
¿Quieres encontrar trabajo?
Venta telefònica (comercial/administració) - indefinit
Creixement personal i formació continuada... adaptació a campanyes i treball en reunions per desenvolupar noves idees de captació... tagrada latenció i la comunicació...
Personal de recepció i atenció al públic de l'orfeó gracienc
Atenció telefònica inicial de l’entitattasques de suport a l’administració de l’entitat i ajut a l’adequació d’espaisseguiment de l’estat dels espais i dels materials...
Tècnic/a de comunicació - sector administració local - per a públic juvenil
● habilitats de documentació i gestió d'informacio● redacció de textos● capacitat per organitzar-se i coordinar-se amb altres professionals● facilitat de tracte...
Responsable de recursos humans (h/d)
• interessant paquet de mesures de conciliació de la vida personal i professional... axxon es una empresa de trabajo temporal y selección de personal que trabaja...
Técnico/a de recursos humanos (área laboral)
Garantir la correcta gestió documental dels expedients de personal... controlar i realitzar el seguiment d'absentisme, incapacitats temporals i vacances del personal...
Educador/a social - servei saif - ate sarriã i sant gervasi
Vols unir-te a nosaltres? si la resposta és sá, aquest és el teu projecte! busquem persones que vulguin emprendre un projecte reptador! sense dubte tot lo que podrà s...
Assistant responsable administración
Funciones les seves funcions seran de suport a la responsable d’administració i recursos humans en: - comptabilitat - suport a l’àrea de rrhh: control presencial...
Formació específica, en un màster o postgrau en comptabilitat i finances... sobre l'ofertaquin serà el teu rol i les teves funcions?dins del departament d'administració...
Recent titulats d’una formació professional de grau superior d’administració i finances / o mk-ventes (ja finalitzat)... requisits: recent titulats de qualsevol...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?