TRABAJO PERSONAL ADMINISTRACIO FINANCES GIRONA, GIRONA
(31 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Personal administracio finances en Girona, Girona
Auxiliar administratiu/va per a l’àrea d’administració i recursos humans
Elaboració de documentscoordinació amb l’equip de l’àrea per assegurar una correcta gestió de processos administratius i de personal... i altres que definirem conjuntament...
Tècnic administracio sistemes informàtics (h/d)
Assistència en consultes i incidències al personal de l’empresa... axxon es una empresa de trabajo temporal y selección de personal que trabaja para conectar a los...
Personal administratiu a salt -fundaciã gentis-
personal administratiu de recepcià per la zona de salt, de fundació gentis som un fundació privada dedicada a la formació, orientació laboral i la mediació...
Tècnic/a dadministració laboral substitució
Experiència prèvia de 1-2 anys en gestió administrativa de personal... 📍 ubicació: sant joan les fonts (girona) 🗓️ temporal: setembre 2025...
Personal d'atenció directa - llars
Català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)... així com, transport dels usuaris/es a les diferents activitats planificades...
Personal d'atenció directa - residències (caps de setmana)
Català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)... realitzar les tasques encomanades per direcció i/o coordinadors+fer d'agent...
fer costat a l´equip de finances i administració en tasques relacionades amb la gestió diària... t´apassiona el món de l´administració i cerques un entorn laboral...
Tãcnic/a de suport a la gestiã del servei
Molt valorable disposar d'experiència treballant en departament de rrhh fent selecció de personal i/o altres tasques en matèria laboral... disponibilitat per desplaà§ar-se...
Responsable de tresoreria - girona
Coneixements especáfics: gestió bancà ria, circuits de pagament, conciliacions, eines de previsió de tresoreria... ð ï¸ quines seran les teves funcions principals?...
¿Quieres encontrar trabajo?
Administratiu/va comptable (anglès)
? comptes amb un cfgs en administració, comptabilitat, finances o similar... 500 brut/anualets el/la candidat/a ideal si... quina seria la teva missió a l’empresa?▪️...
Gerent de delegació girona (clima i lampisteria)
En dependència de la direcció general les principals tasques i funcions del lloc de treball són: - gestió global de la delegació: avaluar i motivar l´equip (10...
Suplãncies estiu fundaciã astres - girona i santa coloma de farners
personal suplències estiu la fundació astres és una entitat sense à nim de lucre on treballem per la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat...
Gerent de delegació girona (empresa de material de lampisteria i clima)
En dependència de la direcció general les principals tasques i funcions del lloc de treball són: - gestió global de la delegació: avaluar i motivar l'equip (10 persones)...
Gerent de delegació girona (empresa de material de lampisteria i clima)
En dependència de la direcció general les principals tasques i funcions del lloc de treball són:gestió global de la delegació: avaluar i motivar l'equip (10 persones)...
Experiència: de 1 a 3 anys com a especialista en cadena de subministrament, preferiblement en el sector alimentari o d’assemblatge amb estructures de producte complexes...
Auxiliar administratiu/va - girona - servei barnahus
Valorable experiència en l'àmbit administratiu... funcional), espanyol (parlat c1 - d... organització de l'ús de les sales i la logística del servei...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?