TRABAJO PERSONAL ADMINISTRACIO FINANCES LLEIDA, LLEIDA
(9 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Personal administracio finances en Lleida, Lleida
Personal administració (departament laboral)
Tasques relatives al departament laboral... confecció de nomines, alta, baixes, redacció de contractes i resolució de consultes... persona per incorporació immediata...
Personal administració oficina atenció a clients
Confecció i recàrrega de targetes- atenció a la clientela: informació del servei, dels títols de viatge, queixes experiència 1 anys... en tasques d'atenció la clientela...
Responsable personal comptable / fiscal
)-conciliació bancària-pool bancari-planificació fiscal i financera-control de préstecs / leasings-suport a departament d’administració experiència 2 anys...
Personal docent d'ofimàtica
Tasques:- motivar i orientar l’alumnat per a desenvolupar les seves competències, millorar la seva ocupabilitat i/o facilitar la seva inserció laboral...
• habilitats comunicatives i relacionals • bon tracte personal i capacitat de treball en equip • tolerància a l’estrès... • orientació a la vulnerabilitat valorarem...
Requisitos - formació universitària a ade/empresarials o cfgs administració i finances... sba: € a € segons vàlua... horari: de dilluns a dijous de a i a...
Recent titulats d’una formació professional de grau superior d’administració i finances / o mk-ventes (ja finalitzat)... requisits: recent titulats de qualsevol...
· formació nivell grau: cfg-s - ade- empresarials, etc... · residencia zona lleida/comarques limítrofes... horari de dilluns a divendres: a hores...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?