TRABAJO ADMINISTRACIO PERSONAL NOMINES BARCELONA, BARCELONA
(37 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administracio personal nomines en Barcelona, Barcelona
Tècnic/a d’administració de personal
• informe mensual del personal... • control dels marcatges del personal... • recepció i introducció de les vacances del personal al integro...
Personal administració de rrhh
Competències / coneixements: proactivitatalta capacitat resolutiva autonomia català (parlat superior, escrit superior), anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 -...
Personal administració i atenció al client
Competències / coneixements: organització, eines informàtiques (entorn google i microsoft), bona comunicació oral i escrita, correcció, dots comunicatives...
Personal administracio i markenting
Control i seguiment marketing digital de l'empresa, elaboració de continguts,fidelitzacio de clients, gestió de cursos,, soport administratiu general, gestió documental...
Director/a de finances i administració
), costos de personal adscrit, amortitzacions i costos indirectes... parametritzant el crm laboral per a la correcta imputació de les despeses de personal per a...
Gestió de les sales de reunions, les reserves de càterings i les visites del personal extern... la persona seleccionada tindrà les següents responsabilitats:recepció...
Competències / coneixements: coneixements propis de relacions laborals, gestio on line amb administracio, entorn office, a3, intermega, anglès (parlat b2 - avançat...
Administració i atenció al client
Coordinació del personal que durà a terme les activitats... coordinar material, personal i comunicació segons els requeriments del client... responsabilitats principalsatenció...
Venta telefònica (comercial/administració) - indefinit
Creixement personal i formació continuada... adaptació a campanyes i treball en reunions per desenvolupar noves idees de captació... tagrada latenció i la comunicació...
¿Quieres encontrar trabajo?
Personal de recepció i atenció al públic de l'orfeó gracienc
Atenció telefònica inicial de l’entitattasques de suport a l’administració de l’entitat i ajut a l’adequació d’espaisseguiment de l’estat dels espais i dels materials...
Elaborar nomines , contractes , comptabilitat costos, feines adients al lloc de treball... competències / coneixements: es valorará altres coneixements en el secor...
Tècnic/a de comunicació - sector administració local - per a públic juvenil
● habilitats de documentació i gestió d'informacio● redacció de textos● capacitat per organitzar-se i coordinar-se amb altres professionals● facilitat de tracte...
Técnico/a de recursos humanos (área laboral)
Garantir la correcta gestió documental dels expedients de personal... controlar i realitzar el seguiment d'absentisme, incapacitats temporals i vacances del personal...
Responsable de recursos humans (h/d)
• interessant paquet de mesures de conciliació de la vida personal i professional... axxon es una empresa de trabajo temporal y selección de personal que trabaja...
Experiencia: se requiere idiomas: catalán – experto jornada: completa sobre triem recruitment services: somos una consultoría orientada al reclutamiento de personal...
Educador/a social - servei saif - ate sarriã i sant gervasi
Vols unir-te a nosaltres? si la resposta és sá, aquest és el teu projecte! busquem persones que vulguin emprendre un projecte reptador! sense dubte tot lo que podrà s...
Al centre de formació oferim un entorn on es fomenta el creixement personal i professional de les persones... cerquem un/a professional especialitzat en administrar...
Técnico/a de relaciones laborales
Informar i assessorar al personal de les novetats pertinents en legislació laboral... realitzar i supervisar el procés de nòmines i contractacions de personal (altes...
Administratiu/a rrhh cat temporal
Gestió de bases de dades: manteniment de bases de dades actualitzades d'empleats, formadors i recursos de formació, incloent seguiment d'assistència, registre d'avaluacions...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?