Inscribirse a la oferta

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE CSR

Zamudio - Bizkaia

Descripción de la oferta de empleo


  • Grupo TRESCAL como líder mundial en servicios de metrología, nuestra misión es servir al rendimiento industrial de nuestros clientes. TRESCAL es la potencia de uan red de expertos técnicos y la respuesta de los laboratorios locales.

Abrimos proceso de selección, para la cobertura de una posición temporal de larga duración de personal Customer Service Representative para una de nuestras empresas del grupo ubicada en Zamudio,

¿ Qué funciones realizarías?.


  • Atención a los clientes y sus consultas.
  • Toma de pedidos a los clientes y grabación de los mismos en nuestro sistema de gestión.
  • Coordinación externa con los clientes de los pedidos realizados y comunicación interna con nuestro personal técnico, para dar respuesta a nuestros clientes.
  • Seguimiento de los pedidos realizados e incidencias que puedan surgir. Dar respuesta y solución a las mismas.
  • Gestión de reclamaciones.
  • Facturación de los pedidos asignados por cliente.


Min Requirements:

¿ Qué perfil nos gustaría que tuvieras?.


  • Formación de CFGS en Administración y Finanzas.
  • Experiencia laboral de 2 años aproximadamente, en atención al cliente, toma de pedidos, volcado de pedidos al sistema, actualización de datos y facturación de los pedidos generados, preferiblemente en sectores técnicos ( no descartables otros sectores) . Valorables candidaturas que hayan realizado prácticas en alguna empresa.
  • Disponibilidad de incorporación inmediata.
  • Residencia cercana al puesto de trabajo o disponibilidad para desplazarse hasta la localidad de Zamudio.
  • Imprescindible conocimientos a nivel usuario del Pack Office y correo electrónico.
  • Disponibilidad para trabajar a jornada completa de forma temporal por suplencia de larga duración. Valorable posterior incorporación en plantilla.
  • Capacidad de comunicación y para el trato con clientes externos e internos.
  • Candidaturas con aptitudes personales para el trabajo en equipo, con pro actividad y capacidad de organización.

¿Qué te podemos ofrecer?.


  • Posición inicialmente temporal (suplencia de larga duración) con posibilidad de continuidad posterior en el Grupo.
  • Flexibilidad horaria de entrada entre las 7 y las 8 de L a V. Viernes horario hasta las 13:30. De L a J hasta las 15:00h o 16:00
  • Formación inicial a cargo de la empresa.


Min Experience: 2 years

Vacants: 2

Skills:

  • Atención al cliente
  • Gestión de consultas
  • Base de datos
  • Dinamismo
Inscribirse a la oferta

Detalles de la oferta

Empresa
  • Trescal
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Temporal, jornada completa
Salario
  • 1€ - 10000€
Fecha de publicación
  • 19/06/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
Denunciar esta oferta

Cómo detectar ofertas falsas
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......

Chat Sales Representative
CS

Recommend products or services tailored to customer needs to drive conversions... keep detailed and organized records of chats, sales, and customer interactions... a proactive attitude with a sharp focus on customer satisfaction and sales results... experience in chat-based sales, customer service, or......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Administrative and Technical Assistant
The Geodes Oil and Gas Plc

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

Sales agent
Claimster ltd

Your role as a customer consultant / sales agent , you will: proactively approach air passengers affected by flight delays or cancellations explain their rights and potential to claim up to €600 in compensation distribute flyers and direct them to our website to submit a claim represent our brand at......