Inscribirse a la oferta

CUSTOMER SERVICE REPRESENTATIVE CSR

Madrid - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Grupo TRESCAL, como líder mundial en servicios de metrología, nuestra misión es servir al rendimiento industrial de nuestros clientes. TRESCAL es la potencia de una red de expertos técnicos y la respuesta de los laboratorios locales.

Abrimos un nuevo proceso de selección para la incorporación de personal para la posición de Customer Service Representative, (CSR) para una de nuestras empresas del grupo ubicada en Madrid (Zona San Blas-Canillejas) , con disponibilidad para desplazarse hasta la zona de trabajo.

¿ Qué funciones realizarías?.


  • Atención a los clientes y sus consultas.
  • Toma de pedidos a los clientes y grabación de los mismos en nuestro sistema de gestión.
  • Coordinación externa con los clientes los pedidos realizados, y comunicación interna con nuestro personal técnico para dar respuesta a nuestros clientes.
  • Seguimiento de los pedidos e incidencias que puedan surgir. Dar respuesta y solución a las mismas.
  • Gestión de reclamaciones.
  • Facturación de los pedidos asignados por cliente.


Min Requirements:

¿ Qué perfil nos gustaría que tuvieras?.


  • Formación de CFGS en Administración y Finanzas.
  • Experiencia en atención al clientes, toma de pedidos, volcado de pedidos en el sistema y facturación básica de aproximadamente 1 o 2 años preferentemente en sectores técnicos (no descartable otros sectores). Valorables candidaturas que hayan realizado prácticas en alguna empresa durante un período de tiempo en dicha área.
  • Disponibilidad de incorporación inmediata.
  • Residencia cercana al puesto de trabajo o disponibilidad para desplazarse hasta la zona de San Blas-Canillejas.
  • Imprescindible nivel medio de inglés hablado y escrito (comunicación con clientes extranjeros )
  • Informática Pack Office (Word y Excel principalmente como herramienta habitual de trabajo).

¿ Qué te podemos ofrecer?.

  • Contratación indefinida.
  • Horario flexible de entrada entre las 07:00h y las 08:00h y salida entre las 15:00h y las 16:00h de L a V.
  • Formación inicial a cargo de la empresa.
  • Posibilidades reales de crecimiento dentro de un grupo multinacional
  • Candidaturas con aptitudes personales para el trabajo en equipo, pro actividad, capacidad de organización, con compromiso hacia la empresa y visión de atención al cliente.


Min Experience: 1 years

Vacants: 1

Skills:

  • Trabajo en equipo
  • Atención al detalle
  • Atención al cliente
  • Gestión de consultas
Inscribirse a la oferta

Detalles de la oferta

Empresa
  • Trescal
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Indefinido, jornada completa
Salario
  • 1€ - 10000€
Fecha de publicación
  • 13/05/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
Denunciar esta oferta

Cómo detectar ofertas falsas
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......

Chat Sales Representative
CS

Recommend products or services tailored to customer needs to drive conversions... keep detailed and organized records of chats, sales, and customer interactions... a proactive attitude with a sharp focus on customer satisfaction and sales results... experience in chat-based sales, customer service, or......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......

Administrative and Technical Assistant
The Geodes Oil and Gas Plc

Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......

Sales agent
Claimster ltd

Your role as a customer consultant / sales agent , you will: proactively approach air passengers affected by flight delays or cancellations explain their rights and potential to claim up to €600 in compensation distribute flyers and direct them to our website to submit a claim represent our brand at......