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CUSTOMER SERVICE

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

nete al Equipo y Vive la Aventura de poder estar en el departamento de Atención al cliente en una compañía que se dedica a la gestión educativa internacional! Responsabilidades 🌟 Explorador de Necesidades.
Tu misión será entender a fondo lo que nuestros clientes necesitan.
Serás como un detective, investigando para garantizar que sus requerimientos sean atendidos.
Gurú de Consultas.
Te convertirás en un experto en responder todas las preguntas y dudas que nuestros clientes tengan sobre viajes.
Serás su guía, proporcionándoles la información que necesitan de manera clara y comprensible.
Capitán de Confirmaciones.
Serás responsable de asegurar que todos los pagos se confirmen correctamente.
Serás como un capitán en un barco, garantizando que todo esté en orden en el vasto mar de transacciones.
Arquitecto del Seguimiento Personalizado.
Construirás relaciones sólidas con nuestros clientes, brindándoles un seguimiento personalizado incluso después de que hayan completado su viaje.
Tu objetivo será crear vínculos duraderos y memorables.
Embajador Internacional.
Representarás a nuestra empresa en comunicaciones con escuelas internacionales y otros socios.
Serás como un embajador, promoviendo la diversidad cultural y la excelencia en el servicio.
Resolución de Problemas como un Viajero Intrépido.
Enfrentarás desafíos y quejas con valentía y determinación.
Serás como un explorador audaz, encontrando soluciones incluso en las situaciones más difíciles.
Requisitos para la Aventura 🌎 Dominio de Idiomas.
Deberás hablar español con fluidez y tener un excelente dominio del inglés.
Ser capaz de comunicarte en ambos idiomas será crucial para el éxito en este rol.
Experiencia Internacional.
Si has estudiado o trabajado en el extranjero, ¡eso es genial! Valoramos la experiencia internacional.
Empatía.
Necesitarás tener habilidades para negociar y persuadir.
Ser capaz de cerrar acuerdos y mantener relaciones comerciales será fundamental.
Habilidades de Comunicación.
Deberás poder comunicarte de manera clara y efectiva, tanto verbalmente como por escrito.
Trabajo en Equipo.
Ser capaz de trabajar bien en equipo será esencial.
Valoramos la colaboración y la conciencia cultural.
Resiliencia.
Ser capaz de manejar situaciones difíciles con calma y demostrar empatía hacia nuestros clientes será crucial.
Beneficios de un Viajero Moderno 🌈 Experiencia Profesional enriquecedora.
Te sumergirás en un entorno de trabajo joven, divertido y dinámico.
Oportunidades de Desarrollo Internacional.
Descubrirás oportunidades de crecimiento profesional en una empresa globalmente orientada.
Horario Flexible.
Trabajarás de lunes a viernes, de 10h a 19h, permitiéndote equilibrar tu trabajo y tus actividades personales.
Si estás emocionado/a por unirte a esta aventura única, ¡esperamos recibir tu señal de humo o tu currículum! ¡La aventura comienza aquí!
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Detalles de la oferta

Empresa
  • Global Human Consultants
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 29/04/2024
Fecha de expiración
  • 28/07/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

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Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Customer support with german for hotel industry
City job offers

Reports to customer support team lead job overview this is what you tell people at parties: i am working at an international, superfast-growing tech company, and we are revolutionizing hoteliers around the globe... creating video & written content to teach our hoteliers in all possible topics so they......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......

Beauty Technician/Aesthetician.
Arima Hotel & Spa

Vocation and orientation to service... maintenance of quality standards throughout the spa, both operational and customer service... ensure the customer experience by creating an optimal environment that allows for customer loyalty... support at reception for reservations and customer management (calls......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

Collections Specialist with a high Level of German or Dutch
Talent Search People

You have demonstrated effective customer service skills, preferably 1-2 years' experience in collections, including interaction with a large customer base... you will negotiate customer disputes to resolution and documents root cause... free friday afternoon... as a collections specialist, you will be......