Ver oferta completa

CUSTOMER CARE (TEMPORAL)

Alcobendas - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Desde Adecco estamos buscando un/a perfil de Atención al cliente/gestión de pedidos para una importante empresa multinacional ubicada en la zona de Alcobendas.
Las funciones serán.
Realizar el seguimiento de pedidos y entregas Resolución de incidencias Atención a los clientes, para mantenerlos informados acerca del estado de su pedido Requisitos - Experiencia previa en gestión de pedidos.
- Conocimientos logísticos.
qué es una devolución, un albarán, etc.
- Experiencia en trato con clientes.
- Valorable nivel intermedio de Inglés.
- Muy buenas habilidades comunicativas.
y proactividad - Ganas de aprender y desarrollarse más allá de sus funciones.
- Valorable residencia en zona cercana a Alcobendas ¿Qué ofrecemos? - Contrato temporales que se renuevan mes a mes, con posibilidad de duración a largo plazo - Jornada completa en horario de L-J de a y viernes de a - Salario entre € brutos/anuales.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 2100000€ - 2100000€
Fecha de publicación
  • 14/05/2024
Fecha de expiración
  • 12/08/2024
Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... demonstrate a full understanding......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... demonstrate a full understanding......

German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Controller Financiero (contrato temporal por sustitución)
Talent search people

Te interesa trabajar con un contrato temporal por sustitución... otros datos del puestoofrecemos:-contrato temporal por sustitución (al menos nueve meses)... tienes la licenciatura en ade/empresariales, economía o afín... darás seguimiento a los gastos promocionales... en tu día a día:-llevarás a cabo......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Asistente atención médica Visa patrocinada Home Care UK
Reach HR Consulting

Asistente de atención médica - visa patrocinada - home care - alojamiento pension plan - dorchester uk reach hr es una compañía que se especializa en reclutar profesionales de la salud... se le informa que puede darse de baja de la información anterior enviando un correo electrónico para cancelar la......

Customer support with german for hotel industry
City job offers

Reports to customer support team lead job overview this is what you tell people at parties: i am working at an international, superfast-growing tech company, and we are revolutionizing hoteliers around the globe... creating video & written content to teach our hoteliers in all possible topics so they......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......

Customer Service
Involve rh

Involve rh 2 cuenta con una posición como customer service para brindar un servicio excepcional al cliente, superando sus expectativas y resolviendo sus necesidades de manera eficiente y amable... habilidades: multitarea manejo de quejas resolución de problemas uso de sistemas crm organización empatía......

Medicina interna - trabajo en suecia
Paragona

Our health care is knowledge-based and appropriate, individualized, efficient, and equal... that is why we, as an employer, take care of it... care must be provided close to the patient and on the patient's terms... we work with person-centered care that is based on the individual needs of the patient......