Ver oferta completa

ATENCION POR WHATSAPP A CLIENTES - FREELANCE JOB IN CUSTOMER SUPPORT - WORKANA

Descripción de la oferta de empleo

about this project admin-support / customer-support open necesitamos persona que se encargue de confirmar pedidos de nuestra tienda online.
hablar en nombre de la marca al cliente para revisar que los datos de su pedido son correctos (dirección, nombre, teléfono, tallas) y atender a dudas que les puedan surgir category admin support subcategory customer support time required between 10 and 20 hours is this a project or a position? project required availability as needed delivery term.
not specified skills needed crm skype customer service sales admin assistant virtual assistant customer support
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 08/05/2024
Fecha de expiración
  • 06/08/2024
Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

We focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... we achieve together: you strive to support......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

We focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... follow internal processes and systems......

Ventas de Atencion a clientes RH
Involve rh

Gestionar quejas y reclamaciones de clientes de manera eficiente... ' funciones: abordar a clientes potenciales para ofrecer productos o servicios... brindar información y asesoramiento sobre productos y características... habilidades: comunicación efectiva negociación conocimiento del producto/servicio......

Customer support with german for hotel industry
City job offers

Reports to customer support team lead job overview this is what you tell people at parties: i am working at an international, superfast-growing tech company, and we are revolutionizing hoteliers around the globe... creating video & written content to teach our hoteliers in all possible topics so they......

Soporte en atención y captación de clientes
Titans Fit Club

Interesados solicitar la cita directamente por whatsapp al: +34628807938... se requiere cubrir 2 puestos para ayudante en marketing, atención y captación de clientes... el horario es flexible y remoto... (principalmente instagram y tiktok) realizaremos entrevistas de los candidatos en remoto por la aplicación......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The goal of the position is to bring support to the different areas of the port business field... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities......

German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Ventas y atención al cliente | Arquitectura
Involve rh

Funciones: realizar seguimiento de clientes potenciales para cerrar ventas... identificar las necesidades de los clientes y ofrecerles soluciones personalizadas... atender consultas y reclamos de clientes de manera eficiente y amable... mantener un registro actualizado de la base de datos de clientes......

365.tours - Onboarding and Support Specialist
OtoTrak d.o.o.

Proven experience in sales, account management, or customer support roles, preferably in the travel, tourism, or outdoor activities industry... provide exceptional customer support to users of our platform, assisting them with activity bookings, troubleshooting issues, and resolving inquiries in a timely......

Live IN - Asistente de atención médica
Reach HR Consulting

Las funciones del asistente de atención médica son garantizar el bienestar permanente del paciente las 24 horas del día y ayudar con las tareas del hogar, así como limpiar la casa, cocinar y todas las demás tareas diarias... después del período de descanso, el cuidador regresará a la atención a largo......