TRABAJO OFFICE PALMA, PALMA DE MALLORCA
(77 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Office en Palma, Palma de mallorca
Técnico/a especialista en office 365
Experiencia demostrable en la administración de entornos de microsoft office 365... realizar actualizaciones periódicas de software y mantenerse al tanto de las...
Coordinate with housekeeping to track readiness of rooms for check-in... anticipate and address guests service needs... preferred qualifications education: high...
• supervises all areas of the front office in the absence of the front office or assistant front office manager... front office areas include bell/door staff, switchboard...
Microsoft office skills, especially excellent excelgood negotiation skills, multitasking, organizing, prioritization and working independently...
Coordinate with housekeeping to track readiness of rooms for check-in... regis hotels & resorts is committed to delivering exquisite experiences at more than 50...
If you would like to read more about what diversity & inclusion means to us simply visit our dna... u00a0 about the job u00a0 monitoringu00a0open client balances...
Esg reporting & metrics director
This seasoned, visionary and dynamic role will lead our efforts in enhancing data-driven decision-making and reporting processes within the office of sustainability...
Destination stewardship director
As the destination stewardship director, reporting to the global sustainability office director, your main responsibilities will be:creating new systems and products...
Representante de atención al cliente online (bilingüe - español y alemán)
Entorno baño sl / welt der bäder s... 000€tipo de puesto: jornada completa, de lunes a viernestrabajamos rotativamente entre los miembros del equipo los festivos...
¿Quieres encontrar trabajo?
Director of destination stewardship
At iberostar we are looking for a director of destination stewardship to join our sustainability office and wave of change innovation hub; based in palma de mallorca...
Administrativo/a - aeropuerto de palma de mallorca
Amplios conocimientos de office 365 (word, outlook, etc... lo/as administrativos/as gestionan, organizan, planifican, atienden y realizan tareas administrativas...
Human resources trainee - (islas baleares)
Qué funciones realizarás? * apoyo en la gestión del joven talento (trainees) * actualización de base de datos de personal en prácticas * planes de inducción y onboarding...
Administrativo/a de asistencia en carretera
Paquete office avanzado... organizadx, proactivx, resolutivx ¿son cualidades que de te definen? ¿tienes conocimientos de mecánica o de automoción? ¡queremos saber...
Facility maintenance coordinator
Planificar y gestionar la ejecución de las tareas de mantenimiento mediante el uso de gmao, cumpliendo los estándares de calidad exigidos por la compañía...
Requisitos✅ ¿qué necesitas para unirte al equipo? microsoft office (excel) avanzado... negociación con portales web para nuevas oportunidades de negocio...
Agente de atención al cliente postventa h/m/d
Recopilar datos para elaborar informes sobre la calidad de las ventasrequisitos✅ ¿qué necesitas para unirte al equipo? conocimiento del paquete de office avanzadoconocimientos...
Administrativo/a de prl - aeropuerto de palma de mallorca
Grado medio o fp en administración o similar experiencia previa en un departamento de prevención de riesgos laborales, preferiblemente en entorno aeroportuario,...
The ideal candidate will have experience serving clients and can also handle administrative work in the office and from home... tasksmanagement of financial accounting...
Dominio del paquete office... similares funciones en relación a la campaña de submedición de nuestros hoteles: petición ofertas, gestión de contratistas, control...
Additional languages advantageous excellent attention to detail and high quality written and verbal presentation skills ability to communicate complex legal concepts...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?