TRABAJO RESPONSABLE ADMINISTRACIO FINANCES OLOT, GIRONA
(13 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Responsable administracio finances en Olot, Girona
Director/a de departament d'administració i finances
Anàlisi i planificació financera, interpretació de dades financeres, supervisió de pressupostos, flux de caixa, gestió de riscos financers experiència 12 mesos...
fer costat a l´equip de finances i administració en tasques relacionades amb la gestió diària... t´apassiona el món de l´administració i cerques un entorn laboral...
Fer costat a l'equip de finances i administració en tasques relacionades amb la gestió diària... t'apassiona el món de l'administració i cerques un entorn laboral...
Gestió integral dels contractes laborals i de tota la documentació associada, des de processos d'incorporació fins a desvinculacions i modificacions contractuals...
- es valorarà que la persona es mostri com algú organitzat, responsable i amb capacitat per treballar en equip... per important empresa de la comarca de la garrotxa...
Administratiu/va atenció al client
Cfgm administració, cfgs administració i finances... busques feina per la garrotxa? tens experiència dun any o més fent tasques dadministratiu/va atenció al client?...
Aux.administrativa (vendes)/marketing
Mínim auxiliar administracio o branques similars... oferta de treball a la comarca garrotxa persona amb ganes de treballa, responsable i resolutiva...
- grau superior d´administració i finances... - reporting directe al director de finances... per important empresa del sector alimentari amb una trajectòria consolidada...
Estàs buscant un nou repte professional? has treballat anteriorment com a tècnic/a de compres? si és així, aquesta oferta és per a tu! des d'adecco estem cercant...
¿Quieres encontrar trabajo?
- grau superior d´administració i finances... - monitoratge de la rendibilitat de lempresa i anàlisi de desviacions financeres... administratiu/va financer/a...
- grau superior d´administració i finances... - oportunitat desenvolupament professional dins l´empresa... oferta de treball a la comarca garrotxa experiència...
Bona comunicació, iniciativa i capacitat per prendre decisions ràpides... experiència en gestió de coordinació o logística, agilitat per treballar amb eines digitals...
seguiment de comandes i terminis de lliurament: garantir que els materials arribin dins el termini establert, fent seguiment actiu amb els proveïdors...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?