Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA ATENCIÓ AL CLIENT

Olot - Girona

Descripción de la oferta de empleo

Busques feina per la Garrotxa? Tens experiència dun any o més fent tasques dadministratiu/va atenció al client? Empresa de la zona de la Garrotxa està buscant incorporar a una persona per ajudar al departament administratiu.
Les teves funcions serien.
- Atenció al client telefònica, E-mail (clients interns, proveïdors, clients externs).
- Gestió documental (arxius, gestió administrativo/a).
- Suport temes de facturació, compres, logístics, etc.
- Gestió de comandes, incidències i el seu seguiment.
- Altres tasques relacionades amb la posició.
En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas Requisitos Requisits.
-Bons dots de comunicació.
-Una persona amb clara orientació al client.
-Resolució d'incidències.
- Iniciativa -Domini dels idiomes català i castellà, es valora langlès.
-CFGM Administració, CFGS Administració i finances.
-1 any com a mínim d'experiència.
-Valorable experiència en Indústria.
¿Qué ofrecemos? S'ofereix.
- Contracte indefinit directe per empresa - Horari central.
- Oportunitat de formació i creixement dins l'empresa.
- Salari segons vàlua.
i creus que pots encaixar aquesta oferta, no ho dubtis, aplica!
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 14/07/2025
Fecha de expiración
  • 05/01/2026
CAMBRER/A I CUINER/A
EL CASAL DE TIANA

Coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al client... coneixements en protocol de servei i tracte al client... habilitats personals i professionalsempatia i bona atenció al client, amb una actitud positiva i resolutiva... requisits i coneixementsformació i......

Venedor/a degustació - Xarcuteria
Establiments Andreu

Bona presència i comunicació amb el client... per formar part del nostre equip és important: experiència en atenció al client en bar, restaurant, cafeteria, forn, hotel o similar... requisitos del puestoper formar part del nostre equip és important: experiència en atenció al client en bar, restaurant......

Responsable d’experiències i botiga
Formatges Tramuntana SL

Es valorarà experiència en turisme, atenció al client, vendes o comunicació... requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... gestió de reserves i promoció de les activitats... horari: hivern: de dimecres a diumenge, de 7:00 a 15:00 h... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h......

Payroll & HR admin specialist
Sommet GLOBAL

Main responsibilities: planning: analyse client needs and establish data and document exchange processes, deadlines and service calendars... client satisfaction: run kpis, service reports and regular review meetings with clients requirements: previous positions in payroll & hr administration using......

German speaking Customer Service Agents
RFC

Responsibilities answer inbound calls from customers to provide after sales support, schedule appointments, provide commercial information, as well as other services as requested by the company within guidelines/goals established by the client and contact center management consistently achieve call,......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Our client is one of the biggest b2b it and telecommunication hardware resellers in europe, with more than 20 years of experience... responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request......

Especialista en vendes - El Vendrell
Electryconsulting

Requisits: experiència prèvia en vendes, sector energètic o atenció al client... forma part de electryconsulting, estem en cerca de comercials en el sector de l'energia, per a formar part del nostre projecte innovador... si estàs llest/a per a fer el següent pas en la teva carrera comercial, en el sector......

Auxiliaries y estilistas
Xprncs by sg

Atencion de l@s client@s, y cuidar los detalles para la experiencia en el salon, mantener las zonas limpias y ordenadas, apoyo a l@s estilistas para mayor agilidad en el servicio... requisitos del puesto auxiliares, actitut positiva para formar parte de un equipo con amplia experiencia, decision para......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......

Tècnic/a mig pel Centre Socioeducatiu Racó a la Mina
Casal dels Infants

Títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... requisitos del puestodomini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)... capacitat d’atenció socioeducativa individual i grupal... coordinació i animació de l’equip......