TRABAJO PERSONAL GESTORIA BARCELONA, BARCELONA
(27 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Personal gestoria en Barcelona, Barcelona
Gestió econòmica i comptable per donar suport en la gestió de l'entitat i en l'àrea de gestoria
Funcions del lloc de treball: suport a les tasques administració, comptabilitat i gestió de l’entitat: - gestió tresoreria de l’entitat - gestió de clients...
Personal administracio / comtabilitat
Gestionar les factures de proveidors i documents relatius a les mateixes- elaborar calendari de pagaments i cobraments- proveïr a la gestoria de la documentació...
Personal administratiu/va a ilabso-olma.coop
Coordinació amb la gestoria... maneig de xarxes socials i eines digitals... iniciativa, lideratge i autonomia... pagament de nòmines i factures... organització interna:coordinació...
Preparació de documents comptables per a gestoria suport en l’elaboració del pressupost anual • gestió econòmica de les subvencions i projectes de l’entitat - formulació...
Administrativa de facturación & office manager con catalan- bcn
Tienes experiencia como administrativo de facturación? ¿has estudiado un cfgs/fp en administracion?¿hablas catalan? ¿dónde vas a trabajar? importante empresa en...
Tècnic/a de gestió de persones
• portant el control dels permisos, dies de lliure disposició i vacances del personal... • re-dissenyant, quan calgui, amb les persones responsables corresponents...
Rpa / programador/a junior / barcelona
Oportunidad real de crecimiento profesional y personal dentro de una organización en expansión... formarse internamente en herramientas de rpa, inteligencia artificial...
Punto de contacto con la gestoría externa para la administración de personal... apoyo en la implementación de programas de desarrollo organizacional...
Tècnic/a de gestió interna administrativa
• coordinació d’altes i baixes de personal amb la gestoria... recursos humans, tant del personal intern com del personal esporàdic de campanyes:• supervisió de nòmines...
¿Quieres encontrar trabajo?
Administrativa de facturación & office manager con catalán
Administrativa de facturación: facturación a clientes y gestión de cobros gestión de proveedores y pagos operativa e interlocución con bancos a través de la banca...
Coordinador/a de l'àrea de gestió i desenvolupament i enfortiment institucional
• coordinar el personal tècnic de projectes... • coordinació del personal administratiu i els processos vinculats... • coordinació amb la gestoria laboral i comptable...
Gestió laboral: tramitació de nòmines i contractes, coordinació amb la gestoria... formació interna: suport en la definició de processos i formació del personal...
Supervisor de contabilidad/ auditor interno - sector hospitality
Comunicación con gestoría para altas/bajas de personal... facturación a promotores y clientes... oportunidad real de desarrollo profesional... gestión administrativareclamación...
Tècnic/a d’administració i subvencions
Comptabilitat: enllaç amb la gestoria externa que gestiona la comptabilitat control del flux de caixa i de comptes bancaris i preparació de dades per al seguiment...
Director/a financiero y de recursos humanos
Coordinar con departamentos comercial y operaciones para alinear procesos financieros y de personal... condiciones económicas competitivas: salario atractivo, más...
¿qué harás en tu nuevo puesto? gestión operativa y administrativa gestión del registro horario y control de asistencia... relaciones laborales actuar como mediador...
Salari: € bruts anuals en 14 pagues formació continua ambient de treball dinàmic i agradable perfil: coneixements específics i tècnics: comptabilitat, tràmits amb...
Gestor/a de comunitats per administració de finques
Buscamos y seleccionamos personal para varios sectores de actividad (siderometal, químico, textil, artes gráficas, comercio, oficinas y despachos…) cubriendo las...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?