TRABAJO ADMINISTRATIVA FINANCERA
(17 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa financera
Activitats de gestió administrativa nou
També podrà desenvolupar la seva activitat en assessories laborals, gestories i/o empreses consultores o de serveis, així com entitats del sector financer i d'assegurances...
Mínim 5 anys d'experiència en funcions de gestió administrativa financera de projectes competitius, preferiblement en el sector ict... només et demanem un dia presencial...
* responent a tot allò que se sol·licita des de la direcció financera per a la justificació de les diferents convocatòries... * duent a terme, amb les persones responsables...
Formació interna: suport en la definició de processos i formació del personal en temes de gestió administrativa... empresa de comunicació amb seu a barcelona, especialitzada...
En conseqüència les principals funcions del/a candidat/a seran:gestió administrativa i financera de projectes next generation i horizon europe... treballarem contínuament perquè...
Director/a economic/a financer/a sector fotovoltaic
Busquem un/a professional amb una visió estratègica que pugui liderar la planificació financera i gestionar l'estructuració de finançament per a diversos projectes...
Coordinador/a aro (academic research organization)
Participar en activitats formatives en aspectes relacionats amb assajos clínics a investigadors, monitors, i equip de coordinaciósupervisió de l’activitat coordinada...
responsable de gestió patrimonial i finances
Vols assumir un rol clau dins una empresa familiar del sector immobiliari amb una trajectòria sòlida i valors ètics? busquem la nostra nova persona de confiança...
Coordinador/a àrea gestió interna
Gestió econòmica i administrativa supervisar i optimitzar els processos de gestió financera i comptable en coordinació amb la tècnica de comptabilitat...
¿Quieres encontrar trabajo?
Docent de comptabilitat i tresoreria
Impartir formació pel certificat de professionalitat adgd0308_cen activitats de gestió administrativa... formació en l’àmbit administratiu (administració i direcció...
Participació activa en el procés de transformació digital del departament, amb capacitat per crear nous procediments o millorar els existents per optimitzar la gestió...
• col·laborar amb la direcció financera en auditories externes... • preparar informes de gestió segons necessitats de la direcció financera • quadrar bancs i assegurar...
Cicle formatiu de grau superior / fpii en administració i finances, gestió administrativa o similars o experiència professional equivalent...
Personal tecnic/a en comptabilitat
preparació documentació auditoria financera preliminar i final... recopilar, verificar i registrar la informació administrativa comptable relativa a l'activitat...
Tècnic de projectes per oficina de projectes
El/la tècnic de projectes és la persona encarregada de donar suport al/la gestor/a de subvencions principals responsabilitats extreure la informació financera de...
Coordinador/a de l'àrea de gestió i desenvolupament i enfortiment institucional
• planificació, control i seguiment de l’àrea de de gestió econòmica i financera de l'entitat, essent responsable últim/a de la preparació i execució del pressupost...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?