Ver oferta completa

TÈCNIC DE PROJECTES PER OFICINA DE PROJECTES

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

L’Institut de Salut Global de Barcelona (ISGlobal) és un centre capdavanter que aborda els reptes globals de salut pública mitjançant la recerca, la translació a polítiques i l’educació.
L’ISGlobal compta amb un ampli portafolis en malalties transmissibles i no transmissibles, incloent-hi els determinants ambientals i climàtics, i aplica un enfocament científic multidisciplinari que va des del nivell molecular fins al poblacional.
La recerca s’organitza en cinc programes.
Clima, Contaminació de l’Aire, Natura i Salut Urbana; Medi Ambient i Salut al Llarg de la Vida; Infeccions Víriques i Bacterianes Globals; Malària i Malalties Parasitàries Oblidades, i Salut Materna, Infantil i Reproductiva.
L’ISGlobal està acreditat amb la distinció Severo Ochoa, un segell d’excel·lència del Ministeri de Ciència espanyol.
QUÈ ESTEM BUSCANT ISGlobal està cercant un/a Tècnic/a de projectes per l’Oficina de gestió de projectes.
El/la Tècnic de projectes és la persona encarregada de donar suport al/la gestor/a de subvencions PRINCIPALS RESPONSABILITATS Extreure la informació financera de SAP per convertir-la en informació excel gestionable per tal que el gestor de subvencions pugui reportar i justificar-la enfront als diversos finançadors.
Justificació i seguiment pressupostari de projectes amb finançadors nacionals, sota la supervisió del/a gestor/a de subvencions.
Nexe d’unió entre departaments com compres i comptabilitat amb l’oficina de projectes.
Revisió i preparació de documentació per les auditories tan internes com externes dels projectes Calendarització i seguiment de les justificacions i auditories Atendre les subsanacions dels projectes amb finançadors nacionals.
TASQUES AUXILIAR Aquesta descripció del lloc reflecteix els requeriments actuals de la posició, però pot evolucionar en qualsevol moment en el futur a mesura que les funcions i responsabilitats canviïn i/o es desenvolupin, sempre que hi hagi una consulta adequada amb la persona titular del lloc.
Aquesta descripció no constitueix una llista definitiva ni exhaustiva de responsabilitats, sinó que identifica les tasques i responsabilitats clau del lloc.
Els objectius específics de la persona seleccionada seran revisats com a part del procés d’avaluació professional individual.
HABILITATS Capacitat per prioritzar,treballar amb plaços i sota pressió Organitzat/da i resolutiu/va Gran habilitat per treballar en equip en un ambient internacional i multicultural Habilitat per iniciar i documentar nous processos Actitud proactiva La persona contractada haurà d’adherir-se als principis d’ISGlobal inclosos en la política de gestió de persones, que inclouen equitat, diversitat i seguretat i salut laboral.
També haurà de respectar i vetllar pel compliment de les polítiques i procediments d’ISGlobal.
FORMACIÓ I EXPERIÈNCIA / QUALIFICACIONS Mòdul en finances / comptabilitat Experiència en gestió de pressupostos o en departaments comptables serà ben considerat Coneixement i experiència en gestió de fons nacionals serà considerat Experiència treballant en gestió de projectes de recerca serà considerat Gran capacitat de treball en equip, serà molt ben considerat ja que la persona en qüestió estarà donant suport administratiu al gestor de subvencions diàriament.
Nivell intermedi/ Alt en comptabilitat i Microsoft Excel és indispensable per poder optar a aquesta posició.
Coneixements de Microsoft Office, SAP i google tools, serà considerat.
NIVELL DE LLENGÜES Proficiency in Catalan and English.
CONDICIONS Durada.
Contracte tempora Data d’inici.
Juliol Tipus de contracte.
Jornada completa Sou.
Technician II B (€ bruts anuals) COM APLICAR-HI Les persones interessades han d’omplir el formulari de sol·licitud i adjuntar el CV i una carta de motivació.
Cada document adjunt ha de portar el nom i cognoms de la persona candidata.
El període de recepció de candidatures estarà obert fins al 16 de juliol de .
Les entrevistes es podran dur a terme durant el període de recepció de candidatures.
S’anima a presentar candidatures diverses, incloent gènere, raça, ètnia, religió, edat, orientació sexual, capacitats físiques i idees polítiques.
PROCÉS DE SELECCIÓ El procés de selecció està dissenyat en dues fases.
1.
ntrevista tècnica amb l’equip que requereix la incorporació, per avaluar les competències i el CV.
2.
eunió amb RRHH amb la/s persona/es finalista/es per acabar d’avaluar el perfil i tractar aspectes contractuals i institucionals.
Si cal, es podrà fer una prova tècnica.
Es requerirà també una avaluació de competències psicològiques per a posicions estructurals o transversals.
D’acord amb els principis OTM-R, es constitueix un comitè de selecció paritari per a cada convocatòria.
Després de revisar les sol·licituds, es duran a terme entrevistes, amb almenys una entrevista tècnica i una d’administrativa.
Durant el procés, es pot requerir un qüestionari de perfil i un exercici tècnic.
A ISGlobal estem compromesos a mantenir i desenvolupar un entorn de treball en què es respectin els valors i principis de la nostra organització i es promoguin igualtat d’oportunitats entre dones i homes en tots els àmbits on operem, no tolerem la discriminació basada en criteris com ara edat, gènere, estat civil, raça, ètnia, diversitat funcional, ideologia política, religió, orientació sexual, identitat o expressió de gènere.
Reiterem el nostre compromís amb el valor de la diversitat del nostre personal i alumnat, i busquem promoure la pau, l’equitat, la diversitat i la inclusió com a elements essencials per contribuir a millorar la salut a nivell mundial.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Barcelona Institute for Global Health (ISGlobal)
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 14/07/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
Administrativo/a comercial en oficina inmobiliaria
Fincas blanco

Por la naturaleza del puesto en un tiempo se puede producir el crecimiento hacia una coordinador/a de oficina... fincas blanco, empresa consolidada con 30 años de epxeriencia en el sector inmobiliario y 10 oficinas propias en el baix llobregat, selecciona profesional con expereincia en el área administrativa......

Agente exclusivo futuro responsable de oficina
Caser Grupo Helvetia

Apertura de oficina de agencia... caser grupo helvetia, en pleno proceso de expansión de su red con oficinas de agencia, precisa la incorporación de persona con experiencia contrastada en ventas para la gestión y dirección de su propia unidad de negocio... implantación y desarrollo local de la presencia......

Agente exclusivo futuro responsable de oficina
Caser Grupo Helvetia

Futura dirección de oficina de agencia... caser grupo helvetia, en pleno proceso de expansión de su red con oficinas de agencia, precisa la incorporación de persona con experiencia contrastada en ventas para la gestión y dirección de su propia unidad de negocio... ofrecemos: te ofrecemos un plan de retribución......

Agente exclusivo futuro responsable de oficina
Caser Grupo Helvetia

Futura dirección de oficina de agencia... caser grupo helvetia, en pleno proceso de expansión de su red con oficinas de agencia, precisa la incorporación de persona con experiencia contrastada en ventas para la gestión y dirección de su propia unidad de negocio... ofrecemos: te ofrecemos un plan de retribución......

Agente exclusivo futuro responsable de oficina
Caser Grupo Helvetia

Futura dirección de oficina de agencia... caser grupo helvetia, en pleno proceso de expansión de su red con oficinas de agencia, precisa la incorporación de persona con experiencia contrastada en ventas para la gestión y dirección de su propia unidad de negocio... ofrecemos: te ofrecemos un plan de retribución......

Agente exclusivo futuro responsable de oficina
Caser seguros

Futura dirección de oficina de agencia... ofrecemos: te ofrecemos un plan de retribución económica adaptado a tu experiencia y necesidades para que desarrolles una carrera profesional y un negocio de éxito con nosotros... funciones: - prospección y captación proactiva de clientes......

Agente exclusivo futuro responsable de oficina
Caser seguros

Futura dirección de oficina de agencia... caser grupo helvetia, en pleno proceso de expansión de su red con oficinas de agencia, precisa la incorporación de persona con experiencia contrastada en ventas para la gestión y dirección de su propia unidad de negocio... ofrecemos: te ofrecemos un plan de retribución......

Agente exclusivo futuro responsable de oficina
Caser seguros

Futura dirección de oficina de agencia... caser grupo helvetia, en pleno proceso de expansión de su red con oficinas de agencia, precisa la incorporación de persona con experiencia contrastada en ventas para la gestión y dirección de su propia unidad de negocio... ofrecemos: te ofrecemos un plan de retribución......

Agente exclusivo futuro responsable de oficina
Caser Grupo Helvetia

Futura dirección de oficina de agencia... caser grupo helvetia, en pleno proceso de expansión de su red con oficinas de agencia, precisa la incorporación de persona con experiencia contrastada en ventas para la gestión y dirección de su propia unidad de negocio... ofrecemos: te ofrecemos un plan de retribución......

Responsable de Oficina Técnica – Refrigeración
EQUIFAB SL

Refrigeración industrial / ingeniería térmica en equifab, empresa especializada en soluciones de refrigeración industrial, estamos buscando un/a responsable de oficina técnica con un perfil técnico muy orientado a instalaciones frigoríficas hidráulicas, para liderar el diseño y desarrollo de proyectos......