Ver oferta completa

SALES FRONT OFFICE

Alicante - Alicante

Descripción de la oferta de empleo

The Front Office Sales Representative is responsible for managing and developing business opportunities in international markets through phone calls and digital tools. The main objective is to drive sales, build customer loyalty, and achieve set goals, acting as the first point of contact between the company and potential clients in different countries.This role is ideal for professionals passionate about sales, experienced in international markets, and eager to join a dynamic and growing team.
Tareas
Sales and Client Management
Relationship Building and Customer Focus
Analysis and Reporting
Collaboration
Requisitos
Fluent english and commercial skills
Beneficios
Experience

At least 1 years of experience in sales, preferably in international markets.
Familiarity with CRM systems and digital sales tools.

Languages

Advanced proficiency in English (mandatory).
Knowledge of additional languages, such as Spanish and French is highly valued.

Skills and Competencies

Excellent communication and negotiation skills.
Results-driven mindset with the ability to work under sales targets.
Proactive and self-motivated in a dynamic environment.
Ability to adapt to different cultures and international markets.
Digital proficiency and knowledge of tools like MS Office and CRM platforms.

Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • MUTARE
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 15/07/2025
Fecha de expiración
  • 05/01/2026
Chat Sales Representative
CS

Solid grasp of sales fundamentals, including lead nurturing and objection handling... provide clear, friendly, and professional responses to build rapport and close sales... align with brand tone and sales targets through collaboration with internal teams... a proactive attitude with a sharp focus on......

Sales representative with a native level of Dutch
Talent search people

Responsibilities as a sales representative your key responsibilities of this role include: - sales via customer enquiries and following up leads - answering clients request through calls, chat and email - processing of orders - managing of accounts - pre and post sales client supportrequisitos del puestoyou......

Sales agent
Claimster ltd

Your role as a customer consultant / sales agent , you will: proactively approach air passengers affected by flight delays or cancellations explain their rights and potential to claim up to €600 in compensation distribute flyers and direct them to our website to submit a claim represent our brand at......

Office de Cocina (Limpieza)
Rastaurante Caná Golf

Buscamos un profesional para el office con al menos 1 año de experiencia en office en restaurantes con gran volumen de actividad... ofrecemos contrato fijo de 40 horas semanales... esto implica barrer, fregar y desinfectar el suelo, así como limpiar y desinfectar las mesas, estanterías y otros elementos......

Office Manager
GH COSTA BLANCA

¡únete a nuestro equipo!estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... * destreza en el uso de herramientas informáticas y de gestión de documentos... requisitos del puestorequisitos:......

Office Manager
GH CostaBlanca

¡únete a nuestro equipo! estamos en busca de un profesional dinámico y proactivo para ocupar el puesto de office manager en gh costa blanca, con experiencia en back office y habilidades en telemarketing... si cumples con los requisitos y estás buscando un nuevo desafío profesional, ¡te estamos buscando!envía......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

Inside sales consultant - spain (comercial-ventas) sevilla
Covermanager

Para ayudarnos a seguir creciendo, actualmente estamos buscando para nuestras oficinas de sevilla de manera presencial un/a inside sales consultant (técnico/a de ventas- comercial) con al menos un año de experiencia en un puesto similar que se centre en la creación de nuevas cuentas para el mercado de......

Sales Manager
Art of Newmanagement

Para liderar la expansión en españa, atraer y fidelizar clientes desea incorporar un: sales manager reportando directamente al ceo de la compañía en españa, ubicado en madrid, detallamos a continuación la oferta: funciones y responsabilidades: identificar y desarrollar oportunidades estratégicas con......

FRONT DESK / ADMINISTRACIÓN SERVICIO TÉCNICO
SAT Motos Eléctricas

Experiencia demostrada en el trato al cliente en exposición física, atención telefónica, e-mail y whatsapp... dependerá del responsable de postventa de la empresa, reportará informes diarios de incidencias de particulares y flotas, salidas de los técnicos y entregas requisitos del puesto- experiencia......