Ver oferta completa

RSC SPECIALIST

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

- Trabajarás en un entorno multidisciplinar en el ámbito de la sostenibilidad, fomentando relaciones duraderas y de confianza con todos los stakeholders tanto internos como externos.- Coordinarás y harás seguimiento de la experiencia People que incluye organizar diferentes actividades anuales para fomentar el engagement y el sentido de pertenencia como la Cena de Navidad, los Torneos de Pádel etc- Gestionarás el Plan saludable de la compañía que incluye la organización de una actividad mensual y una semana anual de la salud con el objetivo de fomentar hábitos de vida saludable entre las colaboradores y colaboradoras.- Liderarás la estrategia de Employer branding tanto interna como externa, que incluye la participación en diferentes foros de talento.- Implementarás el Plan de diversidad de la compañía.- Coordinarás el plan de voluntariado y de iniciativas solidarias de la compañía y gestionarás la comisión de voluntariado.- Te encargarás de gestionar diferentes eventos corporativos.- Co-crearás proyectos de impacto social, desde su diseño hasta la implementación.Aptitudes y conocimientos deseados:EXPERIENCIA DESEADA

- Mínimo de 2 -3 años de experiencia laboral relevante en posiciones similares o de
consultoría de sostenibilidad.
- Experiencia comprobada en la resolución de desafíos en organizaciones que ejecutan
proyectos y programas de sostenibilidad.
- Experiencia comprobada en el desarrollo de estrategias de sostenibilidad, planes de
acción, evaluaciones de materialidad, participación y diálogo con los stakeholders y
análisis de la cadena de valor/suministro.
- Experiencia comprobada en gestión de proyectos, conocimiento de procesos y
habilidades de planificación.

FORMACIÓN DESEADA / RECOMENDADA

- Licenciatura/grado en un campo relevante -preferiblemente en ADE y/o Recursos
Humanos
- Se valorará Máster en RSC y conocimientos/ formaciones demostrables en Wellbeing
- Alto nivel de inglés
- Alto dominio del paquete Office: Excel, Word y Power Point.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/07/2025
Fecha de expiración
  • 05/01/2026
Maintenance Specialist
Joivy

Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... great english and spanish fluency (b2-c1 level both written and spoken) being already in possession of a permit to work in spain or the eu other features that would help a lot: effective communication with the operations......

RPA Automation & AI Specialist (iGaming) - Chipre
Triskel Consulting

We’re looking for an ai & rpa specialist to supercharge their automation capabilities across crm and beyond... as they continue to grow, they are looking for a crm automation & ai specialist to join their team in their offices in cyprus, poland or denmark... stay ahead of emerging tech trends in ai and......

Public Relations Specialist
Involve rh

Descripción del puesto: confidencial cuenta con una posición como public relations specialist para crear y mantener una imagen positiva de la empresa a través de estrategias de comunicación efectivas con los medios y el público... funciones: desarrollar estrategias de comunicación para mejorar la imagen......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

B2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... understanding luxury travel and travelers be a person willing to help with positive energy......

Onboarding Specialist (24-40 hours)
ThisWorks EOR Services S.L.

Thisworks, a netherlands-based provider of employer of record (eor) services, payroll solutions, and work permit assistance, is seeking an organized and proactive onboarding specialist to manage the onboarding process for employees in spain... detail-oriented and a proactive team player......

OPEN INNOVATION SPECIALIST
Fundación Valenciaport

Conditions • full time employment contract... • additional benefits and bonuses... description of the organization fundación valenciaport is a non-profit private organization, with more than 70 employees, located in valencia (spain), that provides services to the port and logistics cluster......

Payroll & HR admin specialist
Sommet GLOBAL

Download, upload and organize all the input and output documents in our online portals... job description location: madrid job type: full-time (8 hours/day, monday to friday) - hybrid about us: our company delivers tax, accounting & payroll services to multinational clients in several countries in english......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Requisitos del puestoatleast 1 year of practical experience... administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......