Ver oferta completa

INTERNATIONAL CUSTOMER SUPPORT - REMOTE

Descripción de la oferta de empleo

Nuestra empresa cliente está especializada en el asesoramiento y gestión de procesos de inmigración, comprometida con ofrecer un servicio de alta calidad a sus clientes a nivel internacional.
¿Qué harás? Serás responsable de gestionar el proceso de inmigración de nuestros clientes, desde la asesoría sobre solicitudes de visados hasta la interacción con entidades gubernamentales españolas.
Te formarás en las normativas y procesos legales, y trabajarás de manera remota con un equipo de apoyo.
Tus responsabilidades principales incluirán.
- Supervisar y gestionar el proceso completo de inmigración de los clientes.
- Guiar a los clientes en la preparación y envío de solicitudes de visa.
- Interactuar con organismos gubernamentales como Extranjería y UGE.
- Organizar tus propios espacios de trabajo y manejar un volumen alto de casos de manera efectiva.
- Mantener una comunicación constante con los clientes y asegurar su satisfacción.
¿A quién buscamos? ¿Qué necesitamos? - Idiomas.
Fluidez en español e inglés.
(Nivel de Inglés C1) - Experiencia.
alrededor de 2 años en atención al cliente B2C.
- Atención al detalle.
capacidad para manejar documentación de manera meticulosa.
- Autonomía.
capacidad de trabajar de manera independiente y mantener la motivación en un entorno remoto.
- Educación.
no es necesaria formación en este campo, pero sí una actitud proactiva y de aprendizaje constante.
- Organización.
habilidad para gestionar múltiples tareas y priorizar eficientemente.
¿Qué ofrecemos? ¿Qué ofrecemos? - Contratación indefinida con jornada laboral completa.
- Modalidad.
Trabajo remoto (desde cualquier lugar de España).
- Equipamiento.
Te proporcionamos un ordenador portátil y teléfono móvil.
- Formación inicial de 2 semanas y soporte completo durante un periodo de 2 meses.
- Crecimiento profesional y oportunidades de desarrollo.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • TALENT SEARCH PEOPLE
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 09/07/2025
Fecha de expiración
  • 07/01/2026
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Strong sales and customer relationship-building skills... the goal is to make sure that every qualified enquiry becomes a booking and an engaged customer... job functions: provide exceptional support to guests throughout their stay, acting as the main point of contact, available via whatsapp, email......

ADMINISTRATIVE SUPPORT con Alemán
Liteyca S.L.

Gestión de la documentación relativa a la obra en el erp de la empresa... colaborar en la elaboración de documentación para la solicitud de permisos... la tarea principal del puesto es realizar todas aquellas tareas administrativas necesarias para la gestión de la obra civil y despliegue de ftth, así......

Digital Business Developer
Recruit4Work

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......

Chat Sales Representative
CS

Experience working with international clients or remote teams... experience in chat-based sales, customer service, or support (bpo background is a plus)... self-motivated, goal-oriented, and able to thrive in a remote environment... recommend products or services tailored to customer needs to drive conversions......

Accounts assistant
Flying bark productions

Support cash flow forecasting, project reconciliations, and variance analysis... strong english communication skills are essential due to the international nature of our projects... above-average english skills – both written and verbal – are necessary, especially for international communication and......

PLM Consultant
Share PLM

Your goal? to support them and their teams in enabling change... share plm is looking for a skilled plm business consultant to join our international team!would you like to learn and grow professionally in a technology startup? we are looking for new talent to join our share plm team!we are a young,......

Trainee recruiter
Triskel consulting

Ability to work collaboratively in a remote team environment, as well as independently with minimal supervision... prior experience in recruitment, hr, customer service, sales or related field is a plus but not required... overview we are seeking a motivated and detail-oriented individual to join our......

Maintenance Specialist
Joivy

What you'll find in joivy competitive compensation benefit package (according to the country of reference) meal vouchers dynamic, young, and international work environment strong professional growth people! you will work with great people and personalities who will support and inspire you throughout......

Especialista de Ventas y Atención al Cliente
Fu international academy tenerife

Ubicación: fu international academy tenerife en el puerto de la cruz... ¿estás cansada de los horarios cambiantes en el hotel? ¿deseas una rutina más estable donde sepas exactamente cuándo trabajarás? ¡fu international academy te está esperando! ofrecemos un puesto con horarios fijos de 8 a 4, de lunes......