Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE MANAGER

Jaén - Jaén

Descripción de la oferta de empleo

Importante grupo de sector tecnológico, ubicado en Jaén, busca incorporar a su equipo un/a Customer Service Manager.
Como Gestor de la Experiencia del Cliente, desempeñará un papel fundamental a la hora de garantizar la satisfacción y fidelidad excepcionales de los clientes.
Será responsable de supervisar todos los aspectos del recorrido del cliente, desde las consultas preventa hasta el soporte postventa.
El objetivo principal será crear e implementar estrategias para mejorar la satisfacción del cliente, escalar los equipos, fomentar la venta cruzada, la venta ascendente y las relaciones positivas con los clientes.
Será responsable de supervisar todos los aspectos de las políticas y planes de Experiencia del Cliente.
Este rol implica desarrollar y ejecutar estrategias de experiencia de cliente Como responsabilidades básicas, es importante mencionar.
Gestión de las relaciones con los clientes; Desarrollo de estrategias; Liderazgo de equipos; Resolución del problema de forma oportuna y eficaz; Supervisión del rendimiento (KPI); Comunicación y colaboración con el resto de stakeholders internos como marketing y comercial, desarrollo de producto, para garantizar un enfoque unificado al cliente.
Para encajar en la posición, es ideal aportar la siguiente experiencia.
Licenciatura en Empresariales, Marketing o un campo relacionado.
Entre años de experiencia demostrada en atención al cliente, gestión de relaciones con los clientes o funciones afines.
Experiencia en trabajo con software de atención al cliente, sistemas CRM y otras herramientas relevantes.
Soluciones de Contact Center como Genesys, Aircall, Hubspot, Intercom.
Su integración con herramientas de marketing, ventas y gestión de leads como Hubspot o Salesforce.
Preferiblemente, experiencia implementando Inteligencia Artificial en los procesos de experiencia de cliente (chatbot, WhatsApp, etc.).
Capacidad demostrada para desarrollar e implementar estrategias omnichannel de experiencia de cliente.
María José Ribera Saavedra # - Maria Jose Ribera
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Hays
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 09/05/2024
Fecha de expiración
  • 07/08/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... as a valuable member of the customer success team......

Customer Service
Involve rh

Involve rh 2 cuenta con una posición como customer service para brindar un servicio excepcional al cliente, superando sus expectativas y resolviendo sus necesidades de manera eficiente y amable... recopilar y analizar datos de satisfacción del cliente para identificar áreas de mejora en el servicio......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Willingness and ability to attend meetings and field communication outside of normal working hours to accommodate teams or partners based internationally and meet customer deadlines, as needed... join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing......

Project Manager Bulgaro
Europroyectos Erasmus Plus S.L.U

The ideal candidate will be responsible for working with the project manager to ensure the participation of cross-functional stakeholders in furthering project goals... responsibilities • work with project manager to develop, drive, and implement project goals • manage communications stakeholders for......

SOCIAL MEDIA MANAGER
CACTUS MEDIA BCN

Estamos buscando… a un/a social media manager con 2 – 3 años de experiencia gestionando redes sociales, comunidades digitales y desarrollando campañas de paid media... se valorará positivamente: manejo de herramientas de monitorización y programación (data studio, creator studio, business manager y......

Senior Sales Manager
VEGA Group

Leverage vega group’s resources to provide the best-in-class customer services/solutions to help clients optimize sourcing cost, overcome supply chain issues, address technical challenges, and enhance their competitive strengths... job title: senior sales manager feed or food additives career level:......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities......