CUSTOMER SERVICE
Descripción de la oferta de empleo
Empresa distribuïdora i comercialitzadora de primeres marques de components industrials, en ple creixement nacional i internacional, necessita incorporar per reforçar el seu departament comercial intern orientat al desenvolupament de negoci, un/a:
COMERCIAL INTERN (H/D) (EUROPA CENTRAL) - COMPONENTS INDUSTRIALS
La persona seleccionada sintegrarà dins el departament de comercial intern, orientat a la captació i prescripció de nous clients, tant a nivell nacional com internacional. Col·laborarà estretament amb lequip de vendes extern i amb el departament de gestió interna per garantir un servei àgil i eficaç.
Funcions:
Identificar i contactar amb nous clients potencials a nivell nacional i internacional (via web, base de dades, prospecció telefònica, fires, etc.).
Desenvolupar accions comercials orientades a captar noves oportunitats de negoci.
Elaborar ofertes tècnico-comercials personalitzades i argumentaris de venda.
Donar suport a la prescripció tècnica de solucions adaptades a les necessitats dels clients.
Fer seguiment de les oportunitats en curs i mantenir actualitzada la informació al CRM.
Coordinar-se amb el departament tècnic, logístic i administratiu per garantir la correcta gestió de les ofertes i comandes.
Atendre consultes i donar suport als clients actuals quan sigui necessari.
Donar suport a campanyes comercials i promocions específiques.
Elaborar informes de vendes i anàlisi de resultats per zones i clients.
Sofereix:
Incorporació estable en empresa industrial en procés dexpansió internacional.
Pla de carrera amb possibilitat real dassumir responsabilitats comercials a nivell europeu.
Comercialització de productes tècnics de valor afegit vinculats a projectes industrials.
Participació activa en un projecte estratègic per a lempresa.
Centre de treball: Molins de Rei.
Horari: jornada completa dins la franja de 8:15h a 17:00h (amb 2 descansos).
Retribució: salari fix entre 24.000 ¤ i 32.000 ¤ BA + variable de fins a 4.000 ¤ BA anuals. Oferta de treball a la comarca Baix Llobregat Experiència:
Mínim 2 anys en posicions comercials internes o similars, amb orientació al desenvolupament de negoci internacional.
Es valorarà molt positivament experiència en empreses del sector industrial, automatització, enginyeries o consultories tècniques.
Català i castellà: nivell alt.
Anglès: fluït (mínim C1).
Es valorarà molt positivament el domini dun quart idioma: francès, alemany, portuguès o italià.
Habilitats i competències:
Orientació a resultats, iniciativa, capacitat de comunicació i treball en equip.
Persona ordenada, rigorosa, clara, detallista i amb curiositat tècnica.
Domini deines ofimàtiques (Excel), ERP (SAP, Navision o similar) i CRM.
Coneixements tècnics-industrials i capacitat per entendre solucions de valor afegit.
Disponibilitat per realitzar desplaçaments puntuals a Europa (valorat, no imprescindible).
Idiomas adicionales
FPII comerç i vendes
Detalles de la oferta
- AXXON SL
- 10/06/2025
- 08/09/2025
To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......
Strong sales and customer relationship-building skills... b2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... the goal is to make sure that every qualified......
Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... you will work towards individual targets, but will also be part of a larger sales team with a focus on growing our customer base across emea......
Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......
Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......
Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food andbeverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager,assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shiftmanager......
Bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator, beverage server, beverage shift......
Your role as a customer consultant / sales agent , you will: proactively approach air passengers affected by flight delays or cancellations explain their rights and potential to claim up to €600 in compensation distribute flyers and direct them to our website to submit a claim represent our brand at......
Prior experience in recruitment, hr, customer service, sales or related field is a plus but not required... overview we are seeking a motivated and detail-oriented individual to join our team as a trainee recruiter fully remote... requisitos del puesto bachelor's degree in hr, business administration......
Display high professional competence and focus on service quality... help maintain a smooth and friendly cooperative environment... creative and proactive individuals able to deal with unforeseen situations in the kitchen... who are we looking for? hard-working, enthusiastic, and adventurous people who......