Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Tu nueva empresa Desde Hays seleccionamos Customer Service para multinacional líder del sector logístico y servicios marítimo en Barcelona Tu nuevo puesto Contacto directo con el cliente y proveedores Realización del Booking, teniendo en cuenta contrato a utilizar tratando de optimizar los contratos especiales existentes junto con procurement.
Documentación derivada de las funciones.
Gestiones con aduanas.
Gestión de transporte.
Facturación.
Gestión de incidencias que puedan surgir.
Qué necesitarás para encajar con el puesto Formación en Negocios Marítimos, Comercio Internacional, Transporte Internacional o similar.
Nivel de Excel intermedio Buen nivel de Inglés (min B2, que se utilice habitualmente) Persona proactiva y organizada, con habilidades comunicativas, orientación al cliente y atención al detalle, con facilidad para planificar y trabajar bajo presión.
Si tiene algo de experiencia, mejor, aunque se valorarán perfiles de Estudiantes ya titulados en CFGS o Grado que hayan realizado algún periodo de prácticas en rol similar en el sector, o a punto de finalizar estudios pero que hayan finalizado ya sus prácticas.
Qué obtendrás a cambio Contrato temporal de sustitución de una baja de enfermedad Posibilidades de incorporación a posterior Horario flexible.
Lunes a Viernes de h y 17h-18h.
Salario.
€ brutos/año + ticket restaurant Excelente ambiente laboral donde poder desarrollarte en un sector muy dinámico y que opera a nivel global Incorporación a empresa en plena expansión Tu siguiente paso Si estás interesado en esta oferta, haz click en \"aplicar ahora\" o bien envía tu CV actualizado a.
Si esta oferta no se adapta a tu perfil pero estás buscando un nuevo puesto de trabajo, por favor contáctanos y lo comentamos.
Te garantizamos la confidencialidad.
#LI-DNI # - Raquel Lozano
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Hays
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 14/05/2024
Fecha de expiración
  • 12/08/2024
German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Customer Service
Involve rh

Involve rh 2 cuenta con una posición como customer service para brindar un servicio excepcional al cliente, superando sus expectativas y resolviendo sus necesidades de manera eficiente y amable... realizar seguimiento de los casos para garantizar la satisfacción del cliente... brindar asistencia personalizada......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

We are looking for a junior technical customer success specialist to join our customer success team... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... experience in the customer service field is a plus! other job information permanent remote opportunity! a competitive......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

University degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities team worker relationship building with customers and team profound background in marketing......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Com) to ensure that clarity on the current and past state of customer interaction is available to all stakeholders at any given point in time... understand prospects' pain points, gather technical requirements, correlate business needs to available cloud solutions (solution-selling) and build value for......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

A customer-centric mindset with a firm commitment to delivering top-tier customer service... proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide......