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CUSTOMER CARE SPECIALIST (PORTUGUESE SPEAKER)

Descripción de la oferta de empleo

¿Te apasionan los viajes🛫 , la cultura🗽 y el ocio🎡 y tienes ganas de participar en el crecimiento de la empresa Nº 1 en servicios turísticos en español? Nuestro equipo no para de crecer y buscamos personas con talento e ilusión por desarrollarse.Somos un equipo joven, multicultural e innovador que entiende cada día como un desafío y una nueva oportunidad para crecer junto con la empresa.Si quieres conquistar el mundo con nosotros, ¡te estamos esperando🚀💥!Actualmente, buscamos tres personas con nivel alto de portugués (C1) para que se incorporen al Departamento de Atención al Cliente, dos como Gestor/as de Preventa y Reservas y una Gestor/a de Postventa, en nuestras oficinas de Madrid. Tendrán una jornada de 35 horas semanales en turno fijo de tarde, y su responsabilidad será la gestión de los requerimientos de los clientes a través de diferentes canales escritos y por teléfono.¿Cómo será tu día a día?Gestor/a de Preventa y Reservas:Atención y asesoramiento a nuestros clientes.Gestión de reservas a través de los distintos medios de contacto (formulario web, mail, chat, RRSS, teléfono...).Gestión con proveedores.Gestor/a de Postventa y Reservas:Gestión de incidencias postventa, quejas y reclamaciones a través de diferentes medios (correo, chat, WhatsApp, teléfono…).Gestión de proveedores.Análisis de la calidad de servicios.¿Qué buscamos?Valorable Grado en Turismo, Periodismo o cualquier otra titulación relacionada con la posición.Portugués nivel alto (C1).Español nivel alto (C1).Inglés nivel medio (B2).Disponibilidad para trabajar en turno fijo de tarde, de 15:00h a 22:00h (L-D), trabajando fines de semana alternos.Valorable experiencia en el área de atención al cliente.Valorable experiencia en el sector turístico.¿Por qué Civitatis?Formarás parte del líder mundial de reserva online de excursiones y visitas guiadas en español 💃🏽.Espíritu joven, viajero y gran ambiente de trabajo. ¡20 nacionalidades 🌏🌎!¡23 días laborables de vacaciones + el día de tu cumpleaños!Eventos de teambuilding (desayunos, paddel, senderismo, etc.).Nunca dejarás de aprender. Planes de desarrollo y formación continua.Formación en idiomas: Clases de inglés con profesores nativos.¡Equipo sano, equipo feliz! Tenemos fruta siempre a mano 🍌🍊 y clases de yoga gratuitas 🧘🏽🧘🏽‍♀️.Podrás disfrutar de nuestras más de 88.000 actividades con un super descuento.¿Te sumas? ☺️
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Detalles de la oferta

Empresa
  • Civitatis
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 14/04/2024
Fecha de expiración
  • 13/07/2024
Customer care specialist / barcelone / cdi
Actito españa

Parmi eux l’équipe support customer care que tu rejoindras ! nous sommes à la recherche d’un(e) customer care specialist, francophone, avec un niveau professionnel d’anglais et d’espagnol... actito espagne recrute!! deviens un expert de notre platforme et viens renforcer notre équipe customer care !......

Dutch-speaking customer care advisor in Lisbon
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The role: as a customer care advisor, your mission is to deliver premium consumer service in your language... the opportunity: we are looking for motivated customer service specialists to be part of their multicultural customer service department... your day-to-day at work: - deal with all customer inquiries......

Customer care - Greece (German, Spanish and French speakers)
City job offers

Benefits: - competitive salary - possibilities to join the international mobility program - join a dynamic work environment - work from a brand-new office in athens - full initial training for all new employees - 3 euros per working day in meal vouchers - private health insurance from day one - performance......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... we´re curious: you’re autonomous......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... we´re curious: you’re autonomous......

German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Collections Specialist with a high Level of German or Dutch
Talent Search People

You have demonstrated effective customer service skills, preferably 1-2 years' experience in collections, including interaction with a large customer base... you will negotiate customer disputes to resolution and documents root cause... we are looking for a collections specialist with a high level of......

365.tours - Onboarding and Support Specialist
OtoTrak d.o.o.

Collaborate with cross-functional teams to improve the onboarding process and overall customer experience... proven experience in sales, account management, or customer support roles, preferably in the travel, tourism, or outdoor activities industry... provide exceptional customer support to users of......

Customer service (german market)
City job offers

You will focus on sales and customer service... nice to have: previous experience in sales and customer service... your day-to-day: pitch the bfi method and provide customer service support over phone, e-mail, or chat... 'nothing is impossible' mindset... advise if is the right training experience......

German-speaking Customer Advisor in Lisbon
City Job offers

You will be responsible to provide friendly and professional customer service in your first language... keep records of customer interactions or transactions, recording details of inquiries, complaints, or comments, as well as actions taken... benefits: - competitive salary... performance bonus......