Ver oferta completa

CLIENT ADVISOR

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

¿Estás buscando el trabajo en retail de tus sueños? Si te apasiona la customer experience, la joyería y el estilismo, estamos buscando el mejor equipo para unirse a nuestra familia de Retail en Barcelona.

Actualmente buscamos CLIENT ADVISORS con disponibilidad para trabajar a jornada parcial para nuestras tiendas en Bcn.

¿Cómo será tu día a día?

Te responsabilizarás de proporcionar una experiencia de compra única y personalizada a nuestrxs clientxs, compartiendo nuestros valores, filosofía de marca y asesorando sobre nuestras colecciones.
Acorde a los valores de PDPAOLA, deberás brindar una atención premium y excepcional a nuestros clientxs, así como proporcionarles una experiencia única de compra y branding 360º, ya que ellos son nuestro mayor tesoro.
Fidelización y asesoría de imagen al cliente.
Apoyo en la apertura y/o cierre de tienda.
Apoyo en las funciones diarias de organización, orden de productos, reposición y control de inventario.
Identificar y analizar puntos de mejora en todo el proceso de customer experience, reposición, inventario, etc. y dar feedback a la Store Manager.
Soporte en tareas de Visual Merchandising para mantener el ambiente premium de la tienda.
Seguimiento y fidelización a través del contacto telefónico o escrito, invitando a nuestros clientes a volver a la tienda.
Informar sobre tendencias de compra y necesidades del cliente a la Store Manager para poder reportarlo al equipo de producto de PDPAOLA.
Participación y apoyo en la preparación de los eventos y actos que se realicen en la tienda.
Asegurar el cumplimiento de tus objetivos individuales y globales.

¿Por qué deberías unirte a nuestro equipo?

Somos una marca internacional en pleno crecimiento en la que podrás desarrollar tu carrera profesional y aportar todo tu potencial.
Nos definimos como inconformistas por naturaleza, fomentamos la mejora continua y la aportación de distintas ideas y opiniones. ¡Estamos deseando escuchar todas tus propuestas!
¡People First es nuestro lema! ¡Cada persona cuenta!
Trabajamos en equipo y con mucha pasión en todo lo que hacemos, dentro de un entorno muy agradable.
Somos un equipo que compartimos los mismos valores y objetivos comunes.

¿Qué te ofrecemos?

Ambiente dinámico y joven.
Plan de carrera profesional en una empresa en pleno crecimiento.
Paquete retributivo competitivo.
Formación continua.
Proyecto estable.
Beneficios sociales: descuentos corporativos, mutua médica… Experiència 1 anys. ¿Cómo nos gustaría que fueras?

Buscamos una persona con orientación comercial y gestión de clientes, entusiasta, proactiva y positiva, flexible y empática, con atención al detalle y sensibilidad por el producto y la marca.
Experiencia profesional mínima de 2 años en venta retail, en el sector de la moda, beauty, accesorios o lujo. Se valorará muy positivamente experiencia previa en el sector de la joyería.
Orientación comercial y gestión de clientes.
Trabajo en equipo.
Persona organizada, proactiva, resolutiva, con iniciativa y altas capacidades comunicativas.
Persona flexible y empática, con atención al detalle y sensibilidad por el producto y la marca.
Pasión por la moda.
Disponibilidad horaria (20h/semana).
Castellano nativo e inglés alto anglès (parlat b2 - avançat, escrit b1 - llindar)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • SASMAT RETAIL SL
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 15/02/2024
Fecha de expiración
  • 15/05/2024
Dutch-speaking customer care advisor in Lisbon
City Job offers

If this is the job of your dreams in your beloved lisbon, apply now in a few clicks... the role: as a customer care advisor, your mission is to deliver premium consumer service in your language... you will get the expertise to navigate through individual needs, providing a complete solution through products......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Our client via is using technology to transform transportation around the world... care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... follow internal processes and systems to resolve customer issues, taking the recommended next best actions......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... follow internal processes and systems to resolve customer issues, taking the recommended next best actions... via will operate a micro mobility service in flanders, belgium, for delijn, the flemish......

German-speaking Customer Advisor in Lisbon
City Job offers

Benefits: - competitive salary... your responsibilities: - help and support the clients with inquiries, bookings, doubts, upgrades and rescheduling via phone calls, chat and emails... performance bonus... health insurance... experience in gds tools is nice to have, but not mandatory......

Product Manager (LightNET Carbon Capture)
INSTITUT CATALÀ DE NANOCIÈNCIA I NANOTECNOLOGIA (ICN2)

Main tasks and responsibilities: · manage different spin-off projects, including coordination with operating technologies area · management of technical projects, including coordination with icn2 (barcelona) and ict (castelló) · help to define and execute the strategy for business intelligence · client......

German speaking Customer Service Agents
RFC

Responsibilities answer inbound calls from customers to provide after sales support, schedule appointments, provide commercial information, as well as other services as requested by the company within guidelines/goals established by the client and contact center management consistently achieve call,......

Technical Support Guru with Spanish(Night-Shifts)Bulgaria
Sutherland Global Services Bulgaria EOOD

Your main tasks: • provide first class customer service and technical support through phone and e-mail • help customers with account, product and order-related inquiries • utilize provided tools and resources to resolve customer issues and walk-through • represent the client in a professional yet friendly......

Part-time administrative worker with a good level of English
at home

Some commercial work and client follow-up will be encouraged... send cv with recent photo by email... this position is located in orihuela costa... enviar cv curriculum vitae con foto reciente por email... este puesto de trabajo esta situado en orihuela costa... part-time administrative worker with a......

Outbound Sales Representative with Portuguese
City job offers

Management of the company's software for the management of the database and the client portfolio... portuguese speaking outbound sales representative do you have experience in telephone sales? would you like to work in a stable project, being part of a leading insurance company in its sector? job overview......

Beauty Technician/Aesthetician.
Arima Hotel & Spa

) support in the water circuit area to guide the client during their visit... responsible for advising the client both for the sale of spa menu services, as well as for the sale of products to dirty the objectives of friendliness and satisfaction... vocation and orientation to service......