Ver oferta completa

ACCOUNTING SPECIALIST

Lo Hospitalet de Llobregat - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Quieres formar parte de un grupo empresarial líder con presencia en más de 30 países y marcas reconocidas a nivel mundial? Buscamos talento para integrarse en un entorno dinámico, internacional y en constante crecimiento.
Aquí podrás desarrollar tu carrera profesional con proyectos innovadores, trabajando con equipos multidisciplinares y utilizando tecnología avanzada.
¿Qué harás? Gestionar la contabilidad de las entidades legales asignadas, supervisar la contabilidad legal de las filiales en el extranjero y gestionar los estados consolidados del Grupo bajo normativa IFRS ¿A quién buscamos? Formación académica, experiencia e idiomas deseables •    Titulación universitaria en ADE o Economía.
•    Conocimiento profundo de las normas IFRS.
•    Sólidos conocimientos informáticos y experiencia trabajando con SAP, BPC y BO.
•    Excelente nivel de inglés; francés deseable.
•    Experiencia de 2/3 años en una de las Big Four.
Otras competencias clave para el éxito •    Alta capacidad de motivación.
•    Buenas habilidades interpersonales.
•    Perfil proactivo.
•    Competencia demostrada en comunicación oral y escrita.
•    Fuerte capacidad para el trabajo en equipo.
•    Posición en la organización ¿Qué ofrecemos? Salario competitivo.
Plan de carrera y desarrollo profesional.
Horario flexible.
11€/día en ticket restaurante, de lunes a jueves.
Seguro de vida y accidentes.
Gimnasio.
Retribución flexible (incluye seguro médico).
Parking en IKEA.
la empresa cubre el 80% del coste (sale a 125€/año aprox.).
Plan de pensiones.
Jornada intensiva:
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • TALENT SEARCH PEOPLE
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 01/07/2025
Fecha de expiración
  • 13/01/2026
Maintenance Specialist
Joivy

Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... great english and spanish fluency (b2-c1 level both written and spoken) being already in possession of a permit to work in spain or the eu other features that would help a lot: effective communication with the operations......

RPA Automation & AI Specialist (iGaming) - Chipre
Triskel Consulting

We’re looking for an ai & rpa specialist to supercharge their automation capabilities across crm and beyond... as they continue to grow, they are looking for a crm automation & ai specialist to join their team in their offices in cyprus, poland or denmark... stay ahead of emerging tech trends in ai and......

Public Relations Specialist
Involve rh

Descripción del puesto: confidencial cuenta con una posición como public relations specialist para crear y mantener una imagen positiva de la empresa a través de estrategias de comunicación efectivas con los medios y el público... funciones: desarrollar estrategias de comunicación para mejorar la imagen......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

B2b recursos humanos select luxury customer service specialist for consolidated business group dedicated to providing services related to tourism, short term rentals and flexible accommodations... understanding luxury travel and travelers be a person willing to help with positive energy......

Onboarding Specialist (24-40 hours)
ThisWorks EOR Services S.L.

Thisworks, a netherlands-based provider of employer of record (eor) services, payroll solutions, and work permit assistance, is seeking an organized and proactive onboarding specialist to manage the onboarding process for employees in spain... detail-oriented and a proactive team player......

OPEN INNOVATION SPECIALIST
Fundación Valenciaport

Conditions • full time employment contract... • additional benefits and bonuses... description of the organization fundación valenciaport is a non-profit private organization, with more than 70 employees, located in valencia (spain), that provides services to the port and logistics cluster......

Payroll & HR admin specialist
Sommet GLOBAL

Job description location: madrid job type: full-time (8 hours/day, monday to friday) - hybrid about us: our company delivers tax, accounting & payroll services to multinational clients in several countries in english and with a standardized approach... download, upload and organize all the input and......

Accounts assistant
Flying bark productions

Solid knowledge of spanish accounting standards and general bookkeeping principles... use production accounting and erp software to manage records (e... experience coordinating with an external accountant or accounting firm for monthly reporting... review and liaise with production to obtain timely cost......

Financial Officer
Zpmc Spain

Requisitos del puesto familiarity with spanish gaap (generally accepted accounting principles)... proficient in using sap or similar accounting software for bookkeeping and financial processes... able to work fluently in spanish... coordinate with and complete tasks assigned by higher-level authorities......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Requisitos del puestoatleast 1 year of practical experience... administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community......