Ver oferta completa

ACCOUNTING AND ADMINISTRATION SPECIALIST

San Sebastián - Guipúzcoa

Descripción de la oferta de empleo

Desde la división de Finanzas de LHH Bilbao, estamos en búsqueda de Accounting and Administration Specialist para empresa del sector de la biotecnología ubicada en Donostia-San Sebastián Las funciones principales del puesto serán.
Registro diario de facturas de compras y gastos, asegurando precisión y cumplimiento de las normas contables.
Seguimiento de incidencias relacionadas con compras, manteniendo una comunicación efectiva con proveedores y otros departamentos.
Creación y gestión de activos fijos según las reglas contables, incluyendo su amortización.
Registro diario de movimientos bancarios, garantizando un control eficiente de las transacciones.
Gestión de cobros y pagos, asegurando el cumplimiento de los plazos establecidos.
Preparación de cierres mensuales y trimestrales, proporcionando información financiera precisa y oportuna.
Asistencia en auditorías externas, facilitando la documentación necesaria y colaborando con los auditores.
Organización de sistemas internos de documentación, optimizando el acceso y la gestión de información.
Definición y mejora de procesos relacionados con compras y tesorería, promoviendo una cultura de mejora continua.
Participación en la implementación de iniciativas de mejora en los procesos administrativos y contables.
Requisitos Se requiere.
Titulación universitaria en Administración de Empresas, Economía o similar.
Nivel medio-alto de inglés, tanto escrito como hablado, para interactuar en entornos internacionales.
Capacidad para trabajar de manera autónoma, con supervisión periódica, demostrando responsabilidad y compromiso.
Experiencia previa de 1-2 años en funciones similares, con conocimiento sólido de normativas contables y administrativas.
Experiencia en la gestión de sistemas internos de documentación y control.
Beneficios Se ofrece.
Oportunidad de crecimiento profesional en un entorno dinámico y colaborativo.
Contrato inicial temporal con posibilidad de conversión a indefinido, brindando estabilidad laboral.
Mínimo hasta 31 de Diciembre.
Horario de trabajo flexible.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • LHH
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 27/06/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
Maintenance Specialist
Joivy

Report to the operations specialist and coordinate daily interventions and tasks... key tasks include performing preventative and corrective maintenance on mechanical, electrical, and plumbing systems, as well as implementing safety protocols and procedures... they conduct regular inspections, troubleshoot......

LUXURY CUSTOMER SERVICE SPECIALIST
B2B Recursos Humanos

Generate and send daily and weekly reports of owner bookings and obtain approvals from owners... impeccable work ethic and solid commitment... exceptional written and verbal communication skills... strong sales and customer relationship-building skills... ensure an efficient and effective flow of communication......

OPEN INNOVATION SPECIALIST
Fundación Valenciaport

• additional benefits and bonuses... • establishing and maintaining collaboration and business relationships with startups and with companies in the port cluster... • good communication skills, both oral and written... it is an applied research, innovation, training and international cooperation centre......

RPA Automation & AI Specialist (iGaming) - Chipre
Triskel Consulting

Integrate ai tools and apis (e... responsibilities identify and lead automation initiatives across crm and adjacent business areas... llms and ml models) into workflows to enhance decision-making and automation logic... self-starter mentality, with curiosity and drive to test, learn, and push what’s......

Payroll & HR admin specialist
Sommet GLOBAL

Main responsibilities: planning: analyse client needs and establish data and document exchange processes, deadlines and service calendars... download, upload and organize all the input and output documents in our online portals... verify the output received from local accountants and payroll specialists......

Onboarding Specialist (24-40 hours)
ThisWorks EOR Services S.L.

Fluent in english and spanish (written and verbal)... detail-oriented and a proactive team player... what we offer: competitive salary and benefits... provide excellent support to new hires and clients... ensure compliance with local labor laws and company policies... collaborate with hr and payroll......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Admnistrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Administrative and Technical Assistant
The Geodes Oil and Gas Plc

Roustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum and mechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk, community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer, mine engineer, mine surveyor,......