TRABAJO ADMINISTRATIVA PLANIFICACIO
(27 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa planificacio
Experiència: mínim dos anys en gestió administrativa i atenció al client... 40 hores setmanals... gestió de la base de dades, inscripcions i preparació de la documentació...
Tècnic/a de justificacions econòmiques i suport administratiu al departament de disseny de projectes
Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques de presentació, gestió i seguiment de documentació administrativa de subvencions i licitacions preferiblement en...
Auxiliar administratiu/va prl - sallent
- donar recolzament en la gestió administrativa del department... cicle formatiu gru mitjà - tècnic en gestió administrativa titulació: auxiliar administratiu o...
Tècnic/a de formació ocupacional
· gestió i seguiment de professorat (activitats, aules)· gestió i seguiment d'alumnat (assistències, incidències)· gestió de les accions formatives (calendaris,...
Control sobre el magatzem (responsable + 3 persones) i les seves funcions - entrades materials y traçabilitat (gestió administrativa i operativa) -expedicions d'equips...
Coordinador/a en museo - area manager
Gestió administrativa de rr... definir i implementar metodologies i estratègies, proposar plans d'acció i buscar solucions innovadores, clares i creatives, per als...
Coordinador/a proyecto social - ámbito salud
Suport administratiu i de l'equip• seguir, actualitzar i informar sobre informació administrativa i logística rellevant... • fortes habilitats de planificació,...
Experiència mínima: experiència mínima de 3 anys en l’àmbit de la gestió administrativa del personal... des del departament de persones i valors de la fundació formació...
• experiència en tasques de gestió administrativa i elaboració d’informes socials... • experiència amb persones en risc d’exclusió i experiència en gestió administrativa...
¿Quieres encontrar trabajo?
S´espera que la persona seleccionada, en dependència del/la responsable d´equip, desenvolupi tasques com: -suport administratiu en relació amb l’informe i seguiment...
Administratiu/va comptable (sabadell)
Gestió comptable i administrativa... competències / coneixements: planificació i organitzaciópreocupació per l'ordre i la qualitattreball en equip i cooperació català...
Tècnic/a de formació continuada
• seguiment de l’activitat formativa (presencial i teleformació)• gestió administrativa de la documentació oficial... 30 i divendres de 8 a 15 hores...
Coordinador/a gestió servei d'atenció domiciliària-
Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc... ) facturació coordinació amb el dpt...
Tècnic/a d'ocupació- hospitalet de llobregat
• gestió operativa i administrativa de les activitats que integren els diferents itineraris de les persones... • gestió documental i en intranets de l’activitat...
Potenciar la programació de les activitats d'acompanyament grupal en matèria de capacitació per fer tramitació administrativa digital... quins requisits has de complir?...
Gestió administrativa general, incloent facturació, comptabilitat bàsica i maneig de documentació... incorporació immediata: uneix-te al nostre equip dinàmic i apassionat...
Gestió de la coordinació administrativa en matèria de prevenció de riscos laborals d'empreses subcontractades... competències / coneixements: domini avançat de...
oficina tècnica: o suport a qualsevol tasca d'oficina tècnica segons necessitat... o suport bim a modeladors d’oficina tècnica o extracció de llistats de materials...
Suport àrea administrativa... captació de nous clients a porta freda... realitzar visites a clients... elaborar ofertes... català (parlat mitjà, escrit mitjà)...
-gestió administrativa i documental: contractes, nòmines, altes i baixes, etc... -avaluació i satisfacció de lentorn de treball tenint en compte lambient i lestat...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?