TRABAJO COMPTABILITAT ADMINISTRATIVA
(40 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Comptabilitat administrativa
Administrativa / comptabilitat - vic
Oferta de treball a la comarca osonaganes de treballar amb equip, experiència en temes de comptabilitat i coneixements informatics puntualitat, respecte, responsabilitat...
comptabilitat analítica de costos... coneixements de comptabilitat analítica i per centres de cost... requisitos formació acadèmica necessària: graus relacionats...
gestió administrativa... comptabilitat general de l’empresa... competències / coneixements: programes de comptabilitat... hagi treballat amb diversos programes...
Administrativa en una assessoria d´empreses - vic
Nocions de comptabilitat... assessoria de vic necessitat auxiliar administrativa per realitzar tasques de recepció i donar suport el departament de comptabilitat...
Administratiu/iva amb anglés i comptabilitat
comptabilitat cartera d'efectes i asentaments... demanem sàpiga comptabilitat i tingui un nivell d'anglès first certificate... experiència en gestió administrativa...
Docent cp adgd0308 activitats de gestió administrativa
Docent cp adgd0308 activitats de gestió administrativa experiència 1 anys... competències / coneixements: coneixement d'ofimàtica, comptabilitat, facturació, nòmines...
Administratiu/ administrativa comptable
Competències / coneixements: títol fp de grau superiortítol de grau - administració i direcció d'empreses-ciències empresarialcompetències / coneixements: perfil...
Administrativa financera ( va) - vic
Es busca incorporar a una administrativa financera per a cobrir una baixa mèdica d´uns 3 mesos... tasques: - tresoreria - comptabilitat - facturació (nocions) horari:...
Auxiliar administratiu/ administrativa
Les funcions pròpies del lloc de treball, seran les de comptabilitzar factures de les nostres empreses clients, assistir esporàdicament a l'àrea fiscal i laboral...
¿Quieres encontrar trabajo?
Formador/a branca administrativa - reus
Impartició de cp de nivell1d'administratiu i/o ofimàtica i petites formacions de comptabilitat i nòmines experiència 1 anys... competències / coneixements: certificat...
Administrativa polivalent - girona ciutat
Empresa del sector immobiliari de girona ciutat, busca un administratiu/va polivalent, amb coneixements i/o formació de comptabilitat...
Coneixements sòlids en comptabilitat i finances... qualificacions i habilitats requerides:- titulació universitària en administració d'empreses, comptabilitat i...
Es valorarà tenir coneixements de comptabilitat bàsica... experiència: mínim dos anys en gestió administrativa i atenció al client... idiomes:catalá i castellà parlat...
Tècnic/a de justificacions econòmiques i suport administratiu al departament de disseny de projectes
)• coneixements de gestió econòmica i comptabilitat... experiència mínima de 2 anys realitzant tasques de presentació, gestió i seguiment de documentació administrativa...
Administratiu / econòmic - vic
- revisió de comptabilitat de les despeses associades als projectes... oferta de treball a la comarca osona- coneixements de fiscalitat, comptabilitat i finances...
Es requereix: · experiència en gestió administrativa – comptabilitat, uns 5 anys... empresa actividades taller metall, per tasques d’administració i finances...
Participarà en:• realització de la comptabilitat i facturació d’agrotecnio• participar i donar suport a totes les auditories financeres• assistència en la gestió...
El responsable d'administració i comptabilitat a shad és un professional clau en la gestió financera i administrativa de l'empresa... responsabilitats principals:supervisar...
Informador/a - administratiu/va servei d’intervenció especialitzada
• coneixements facturació i comptabilitat... • experiència en facturació i comptabilitat... • experiència prèvia com administrativa en l’àmbit social...
Dur a terme el desenvolupament de l'operativa administrativa i comptable de dues empreses... coneixement del paquet office i valorable el coneixement de programes...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?