TRABAJO RESPONSABLE ADMINISTRACIO FINANCES LLEIDA, LLEIDA
(9 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Responsable administracio finances en Lleida, Lleida
Des d’isprox volem incorporar un/a responsable de departament laboral que lideri el departament laboral d’una assessoria situada a lleida...
Auxiliar administrativo/a programa mesures de suport (suplència) lleida
Perfil: requisits del lloc: titulació: cfgs en administració i finances experiència: professional amb experència en gestió administrativa de persones físiques...
Administratiu/va dept manteniment
Fer seguiment dels treballs en curs i informar sobre l'estat als clients i al responsable del departament... requisitos -formació en cfgs administració i finances...
Se ofrece - contractació indefinida amb possibilitats de promoció - horari de a h i a h de dilluns a dijous i els divendres intensiu... responsabilitats: - conciliacions...
Docent de comptabilitat i tresoreria
Funcional), espanyol (parlat c1 - d... comptar amb l'habilitació per la docència en graus a b i c del sistema de formació porfesional (ssce0110)...
Formador/a i suport postvenda. productes a3
Es valorarà experiència en gestió i comptabilitat (cfgs en administració i finances o similar... es requereix alta orientació al client, polivalència i interès en...
• formació i experiència: titulació en administració, comptabilitat, finances o camps relacionats, amb experiència en entorns dinàmics o industrials...
Coordinació amb el responsable d’administració de l’organització per a la redacció i revisió dels contractes amb els clients o proveïdors... jornada: completa...
Coordinació amb el responsable d’administració de l’organització per a la redacció i revisió dels contractes amb els clients o proveïdors... experiència 3 anys...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?