Ver oferta completa

AUXILIAR ADMINISTRATIVO/A PROGRAMA MESURES DE SUPORT (SUPLÈNCIA) LLEIDA

Lleida - Lleida

Descripción de la oferta de empleo

Objetivo La Fundació Germà Tomàs Canet, de l'Orde Hospitalari de Sant Joan de Déu, és una entitat sense afany de lucre que té per missió acompanyar a persones en situació de vulnerabilitat i risc d'exclusió social a través de la gestió de programes i serveis per a la millora de la qualitat de vida i integració social.
Actualment, està en cerca d'un/a Auxiliar administratiu/iva pel programa de mesures de suport a l'exercici de la capacitat jurídica a la seu de Lleida.
El motiu de la cerca, és la cobertura temporal per baixa mèdica i futura maternitat.
En dependència de la Coordinació del programa i el Responsable de l'àrea econòmica, les seves responsabilitats són.
- Càrrec mensual del rebut de les entregues realitzades pels i per les professionals de l'àrea social - Gestió diària de les transferències i les recàrregues de les targetes T-FLASH - Pagaments i cobraments que s'han de fer des del compte bancari de FGTC envers el compte de la persona atesa.
- Confecció de les factures de lloguer de les persones ateses que tenen pisos llogats.
- Gestió del cobrament de la persona atesa del Programa de Suport a la vida autònoma, en coordinació amb el departament de comptabilitat.
- Recopilació dels km dels cotxes de la fundació per fer el càrrec posterior a les persones ateses - Rescabalament mensual de les comissions bancàries de les remeses de càrrec i l'assegurança de responsabilitat civil.
- Declaracions de la renda de les persones ateses.
- Informació sol·licitada des d'altres seus com extractes, peticions de moviments econòmics, duplicats de rebuts, etc.
- Retribució de càrrec de tutor - Fer la relació d’assegurances.
(Immobles, vida, defuncions, etc.) i negociar-ne una millora econòmica.
- Recepció de les peticions de cada referent econòmica per sol·licitar al registre de la propietat per veure si la persona atesa té propietats o no, per posteriorment fer comanda al registre de la propietat i coordinar-se amb comptabilitat per saber quan es recupera aquest import.
- Centralitzar les gestions bancàries de cada persona atesa.
- Conèixer tots els ajuts econòmics concedits, quadrar-los amb comptabilitat i fer el seguiment dels increments o disminucions d’aquests - Control i gestió de les targetes de prepagament dels i de les professionals.
Tenir relació de totes les targetes relacionades amb la persona atesa (data caducitat, límit targeta, etc.) i coordinar-se amb comptabilitat.
- Revisió de documentació.
jurídica, factures, rebuts banc, contractes de serveis de la persona, contractes d’assegurances, d’hipoteques, préstecs, etc., que arriba i posterior enviament a cada seu, si s’escau.
- Gestió de la Informació (comissions, transferències, etc.) que arriba des de comptabilitat.
Anàlisi de cada fet i resposta a comptabilitat a on s'ha de comptabilitzar i posterior rescabalament si s’escau.
- Confecció i enviament a tota l’àrea social i econòmica de mesures de suport del fitxer setmanal dels extractes bancaris de Caixa Bank - Manteniment bases de dades - Manteniment de l’àrea econòmica al portal NUTEC - Tasques generals de suport a l’àrea   La Fundació Germà Tomàs Canet és una organització compromesa amb la igualtat d'oportunitats i la no discriminació per raons de gènere, edat, estat civil, origen ètnic, religió o orientació sexual.
La Fundació respecta i desenvolupa un entorn laboral que promou la diversitat i la inclusió de les persones amb discapacitat.
Perfil.
REQUISITS DEL LLOC.
Titulació.
CFGS en Administració i Finances   Experiència.
Professional amb experència en gestió administrativa de persones físiques (gestoria) i/o experiència en administració de finques Formació complementària.
Coneixements de comptabilitat Domini de full de càlcul (Excel) a nivell avançat, amb capacitat de construir fórmules, filtrar dades i crear taules complexes.
Coneixements d’eines informàtiques per a compartir arxius al núvol (Google Drive, Calendar).
Competencias.
Analizar y resolver problemas, Capacidad de aprendizaje, Flexibilidad, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Diplomacia y “saber estar” Nivel.
Empleado Tipo de contrato.
Media jornada Duración.
Sin especificar Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Ciclo Formativo Superior Experiencia mínima.
Al menos 1 año Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 01/07/2025
Fecha de expiración
  • 29/09/2025
CALL 07-2025-1 Programa Talent Jove “Comunicant la Recerca”
Centre Tecnològic de Telecomunicacions de Catalunya

El programa permet un horari flexible a temps parcial... el programa et permetrà interactuar amb les activitats del dia a dia associades a un centre de recerca així com amb la seva comunitat investigadora i de suport... requisitos del puestoel programa talent jove del cttc “comunicant la recerca” convida......

Auxiliar administrativo/a
Iberica de duplicadoras

) -gestion de albaranes, facturación y cobros - gestion en programa erp oxygen - gestion y control de avisos técnicos imprescindible: experiencia en puestos similares y nivel alto de ofimática... desde iberica de duplicadoras sl, buscamos una persona para incorporarse a la posición de auxiliar administrativo......

auxiliar administrativo departamento importación/exportación
BUAR ARTESANOS, SL

Persona diplomada en ade, ingenieria o auxiliar administrativo grado superior fp con conocimientos nivel b2 mínimo de inglés hablado y escrito... requisitos del puestodiplomada en ade, ingenieria o auxiliar administrativo grado superior fp con conocimientos nivel b2 mínimo de inglés hablado y escrito......

AUXILIAR / RECEPCIONISTA DE CLÍNICA OFTALMOLÓGICA
Central Ocular

Título auxiliar de clínica... puesto a cubrir auxiliar / recepcionista... seriedad y compromiso... si tu cv es preseleccionado, nos pondremos en contacto contigo para ampliar información... todas las candidaturas recibirán información sobre su participación o exclusión del proceso... asistencia a doctores/pacientes......

Auxiliar Administrativo Logística
Kiwi europa sl

Grupo kiwi europa está en búsqueda de un/a auxiliar administrativo para el sector retail (supermercados e hipermercado) ¿tienes experiencia en logística en el sector retail y habilidades en planificación? ¡queremos conocerte! en grupo kiwi europa, buscamos un/a auxiliar administrativo logística para......

Auxiliar Administrativo Contable
Kiwi europa sl

Únete a kiwi market como auxiliar administrativo contable ¿tienes pasión por los números, te encanta el análisis de datos y te gustaría formar parte de una empresa dinámica en expansión? ¡esta es tu oportunidad! en kiwi market, estamos buscando un auxiliar administrativo contable proactivo y con ganas......

Auxiliar de enfermería/cuidadores
CARETOP GLOBALTHY HEALTH PLATFORM S.L

¿qué ofrecemos? visibilidad: conéctate con pacientes de todo tipo que buscan atención especializada en auxiliar y cuidadores... buscamos profesionales en el área de auxiliar de enfermeria/cuidadores para que se den de alta en nuestra innovadora aplicación móvil, donde podrás ofrecer tus servicios de......

Auxiliar dental
Clínica dental

Clínica dental incorpora auxiliar de odontólogo con experiencia en asistir en consulta, cirugía, ortodoncia o endodoncia... requisitos del puesto clínica dental incorpora auxiliar de odontólogo con experiencia en asistir en consulta, cirugía, ortodoncia o endodoncia... postúlate a la oferta......

Auxiliar de Enfermería
Gericón Real Estate S.L.

Buscamos una persona con el título de auxiliar de enfermería o con certificado de profesionalidad... con ganas de trabajar y dar lo mejor de sí... requisitos del puesto experiencia residir en benidorm o alrededores flexibilidad horaria otros datos del puesto permiso de conducir vehículo propio......

Auxiliar administrativo con certificado discapacidad
Insodysa

Centro especial de empleo de málaga para personas con discapacidad, necesita auxiliar administrativo, con discapacidad igual o superior al 33%, para realizar las siguientes tareas: gestión administrativa (proveedores y clientes)... requisitos del puesto - poseer certificado de discapacidad......