TRABAJO ADMINISTRATIVA EMPRESA SERVEIS LLEIDA, LLEIDA
(20 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa empresa serveis en Lleida, Lleida
¿tienes carné de conducir y disponibilidad horaria de lunes a viernes? ¿tienes experiencia como auxiliar administrativo/a? si tu respuesta es sí, esta es tu oferta...
Tindràs a la teva disposició beneficis socials com assegurança mèdica, descomptes en serveis i/o productes, així com beneficis fiscals a través de ticket restaurant...
Se ofrece - contractació indefinida amb empresa puntera... des de isprox, seleccionem pel nostre client, una empresa líder en la distribució, reparació i lloguer...
¡inscríbete, estamos deseando conocerte! empresa dedicada a la venta y distribución de electrodomésticos, alimentación, todo tipo de mercadería (sartenes, ollas...
Tecnico/a administrativo/a de producción
Gestión de documentación administrativa de la producción... estabilidad laboral en empresa en pleno crecimiento y proyección... en qué consiste el trabajo: desde...
empresa actividades taller metall, per tasques d’administració i finances, ens ha encarregat la selecció de: comptable i gestió administrativa (imprescindible:...
Expert en magatzem i logística (ref. log-)
empresa ubicada pol... de lleida, activitat serveis i distribució, pel ser dep... s’ofereix: · incorporació amb contracta laboral i alta s...
Vendedor/a correturnos zona lleida
Oportunidades de crecer dentro de la empresa... si buscas una empresa sólida, estable y un proyecto que te permita seguir aprendiendo… únete...
Adjunt/a a director/a tècnic/a prl
Reconeguda empresa del sector serveis, precisa incorporar un/a adjunt/a a director/a tècnic/a prl... desenvolupar nous serveis i millorar l'eficiència dels actuals...
¿Quieres encontrar trabajo?
Formar parte de una empresa con una sólida trayectoria y referente en su sector... en dependencia directa del/la director/a de la oficina y trabajando en equipo...
Important empresa de serveis jurídics amb seu central a lleida cerca un assessor/a comptable i fiscal... atenció a requeriments tributaris i redacció dels escrits...
Gestió administrativa i comptable de l'empresa: facturació, conciliacions bancàries, tramitació de pagaments i cobraments, realització de declaracions fiscals i...
Téc. administración superior adm-
Horario se concertará con el cliente: horario empresa aprox... se tendrá en cuenta si aporta una experiencia base pero concentrara en gestión administrativa (almacenes...
Formació i capacitació contínua en una empresa amb un creixement sostenible... ref: pd march construction and auxiliary real estate functions des de catenon, comptem...
Personal departament laboral (assessoria)
Altes i baixes de treballadors, contractes, liquidació seguretat social treballadors, nómines, i treballs relacionats... competències / coneixements: capacitat de...
Administrativo/a a media jornada
Competències / coneixements: programas de control de stocks, facturación, control de vencimientos, y conciliación bancaria... experiència 2 anys...
Tecnic/a informatic hardware/sistemes
Es valorarà també la capacitat de gestió i planificació dels serveis a realitzar... solucionar incidències de sistemes operatius, configuracions, formatar discs...
Administratiu/va mitja jornada
Experiència 2 anys... experiencia en trámits amb administracions, facturació i comptabiltat... funcional), espanyol (parlat c1 - d... funcional, escrit c1 - d...
Auxiliar d'ajuda domicili (lleida)
Atenció de les necessitats de la llar: neteja i manteniment de la llar de la persona usuària (excepte les neteges de la llar a fons), fer el llit, fer el menjar...
Desenvoluparàs relacions a llarg termini amb els clients existents, identificant oportunitats de creixement i noves oportunitats de negoci a la zona de lleida i...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?