TRABAJO ADMINISTRACIO LLEIDA, LLEIDA
(19 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administracio en Lleida, Lleida
Auxiliar administrativo/a programa mesures de suport (suplència) lleida
(immobles, vida, defuncions, etc... conèixer tots els ajuts econòmics concedits, quadrar-los amb comptabilitat i fer el seguiment dels increments o disminucions...
En cas de disposar de formació de la familia professional de l'administració i la gestió, indispensable tindre 1 any d'experiència en l'àmbit socio-laboral...
Busquem un/a professional amb iniciativa, comunicatiu/va, amb habilitat per liderar l'equip... l’horari és de dilluns a dijous amb flexibilitat horària i jornada...
Se ofrece - contractació indefinida amb possibilitats de promoció - horari de a h i a h de dilluns a dijous i els divendres intensiu... responsabilitats: - conciliacions...
Tècnic/a acompanyament comunitari (suplència), baix llobregat
Assessorar i acompanyar als centres cívics assignats a la detecció de l'aïllament social i la solitud no volguda... oferim:centro o servei: servei comunitats contra...
Tècnic/a acompanyament comunitari (suplència), baix llobregat
Desplegament de les accions realitzades en el diagnòstic... lo hacemos a través de centros, servicios y proyectos innovadores en el ámbito de la intervención social...
Administratiu/va dept manteniment
Busquem una persona organitzada i proactiva que porti a terme la gestió del departament de manteniment amb diverses tasques administratives...
Formador/a gestió formació bonificada
Funcional), espanyol (parlat c1 - d... material didàctic propiimpartició de classes avaluació experiència 2 anys... experiència imprescindible: acreditar experiència...
Administració de medicació, si es precisa... experiència 6 mesos... funcions pròpies d'auxiliar de geriatria... es requereix experiència mínima de 6 mesos de torn...
¿Quieres encontrar trabajo?
Tècnics/es informàtics/es o administratius/ves amb coneixements d’informàtica
Formació en informàtica, administració o àrees afins... – tasques administratives relacionades amb el servei... – bones habilitats comunicatives i orientació a l’usuari...
Tècnic/a formació i orientació laboral
Busquem un/a professional per a incorporar-se a l'àrea d'orientació laboral de l'entitat realitzant tasques d'orientació i formació, amb la fi d'assolir que les...
Docent de comptabilitat i tresoreria
Funcional), espanyol (parlat c1 - d... comptar amb l'habilitació per la docència en graus a b i c del sistema de formació porfesional (ssce0110)...
Formador/a i suport postvenda. productes a3
Es requereix alta orientació al client, polivalència i interès en el sector de les tic... les tasques a realitzar consisteixen en:-atenció al client i gestió d'incidències...
Tècnic/a amb manteniment de sistemes informatics
Català (parlat mitjà, escrit mitjà)... es valorara experiencia en: - sistemes microsoft - configuració i administració de servidors de correu i web (iis, apache) -...
• formació i experiència: titulació en administració, comptabilitat, finances o camps relacionats, amb experiència en entorns dinàmics o industrials...
Administració de medicació, si es precisa... realitzar canvis posturals i mobilitzacions amb els residents durant la nit... experiència 6 mesos...
Actuar seguint els punts del codi ètic de l’empresa... actuar segons pautes de la rse... coneixements: en qualitat, medi ambient, prl, energia, geh i topografia...
Competències / coneixements: ofimàtica: ús de les aplicacions informàtiques autocad i presto... experiència 3 anys... assistència i coordinació directa amb els comandaments...
• recerca i gestió d’ofertes de treball per a la inserció de persones participants dels nostres programes... • recerca i seguiment d’empreses per a la gestió de...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?