TÃCNIC/A DE SUPORT A LA GESTIÃ DEL SERVEI
Descripción de la oferta de empleo
Descripció de la missió.
Vetllar per la correcta aplicació de les polátiques de personal marcades per la direcció de recursos humans al centre de treball i/o territori assignat, recolzant a la direcció del centre per contribuir a la consecució dels objectius del servei.
Objectius del lloc de treball en relació als centres/territori assignats.
En relació al Departament de RRHH.
Domini del conveni col·lectiu d'aplicació.
Traspassar informació i polátiques rellevants i estratègiques en temes de gestió de rrhh al centre/s o serveis ajudant i recolzant a la direcció del centre/servei a que s'integrin aportant millores en el resultat final vinculat a la qualitat de l'atenció a l'usuari i ajudant a la consecució dels objectius del centre/servei Actuar com agent facilitador del canvi i de la millora continua.
Revisar calendaris laborals, horaris de treball i torns i que aquests s'ajustin a normativa laboral.
Mantenir actualitzades les descripcions de llocs de treball.
Participar en els processos de reclutament, selecció i acollida, vetllant per la fidelització i el desenvolupament de les persones treballadores, amb col·laboració amb la direcció del centre, Conèixer les persones que formen part de la plantilla del centre amb l'objectiu de contribuir al desenvolupament del talent i evitar la seva pèrdua.
Implantar millores en la planificació de substitucions que ajudin a reduir l'ándex de rotació i contribueixin a la millora de la fidelització de la plantilla, minimitzant al mà xim la rotació de personal.
Garantitzar l'aplicació del pla d'acollida i el seguiment de les noves incorporacions.
Garantitzar el seguiment del peráode de prova, plans de millora i avaluació anual de l'acompliment Promoure l'acollida d'estudiants en prà ctiques i voluntariat.
Realitzar entrevistes de sortida als treballadors/es que decideixin voluntà riament desvincular-se de l'entitat.
Actuar com a facilitador en la coordinació d'accions formatives de qualsevol tipus o à rea.
Actuar com a facilitador en la implantació i integració de la normativa en seguretat i salut laboral.
Proposar indicadors de seguiment i vetllar pel seguiment d'aquests.
Formació.
Preferentment Llicenciatura/Diplomatura/Grau en Ciències del treball o Relacions laborals, CFGS Administració o Grau Administració i Finances o Psicologia.
Experiència.
Es valorarà experiència en la gestió de torns i horaris.
Coneixements.
Coneixements en selecció, desenvolupament de persones i desenvolupament organitzacional.
Coneixements en gestió administrativa i seguiment de pressupostos Es valoren coneixements en relacions laborals.
Domini dels programes informà tics està ndards Word i Excel.
Català i castellà escrit i parlat correctament.
Es valorarà coneixements de Teamtailor i Integrho.
Aptituds competencials.
Comunicació Autonomia Innovació i millora continua Planificació Anà lisi i solució de problemes Treball en equip Altres requisits.
Es valorarà coneixements de Teamtailor i Integrho.
Molt valorable disposar d'experiència treballant en departament de RRHH fent selecció de personal i/o altres tasques en matèria laboral.
Disponibilitat per desplaà§ar-se per diferents serveis de la prováncia.
És imprescindible domini del català parlat i escrit.
Domini dels paquets informà tics està ndards, i eines 2.
Disposar de carnet de conduir i vehicle propi.
S'ofereix.
1 plaà§a indefinida Horari.
d e dilluns a divendres de h a h i una tarda a la setmana Categoria.
Tècnic/a Lila segons Pacte Laboral.
Salari.
⬠en brut, al 100% de la jornada i per 14 pagues.
Incorporació.
immediata La retribució flexible t'ajuda a treure el major partit al teu salari, pagant menys per les teves despeses dià ries.
ð¼Escola bressol ðï¸Formació ð¥Restaurants ðTransport públic ð¥Asseguranà§a de salut
Detalles de la oferta
- Treballa a Plataforma Educativa
- Sin especificar
- 22/07/2025
- 04/01/2026
Amb títol de director/a d’activitats de lleure... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... otros datos del puesto horari 30h setmanals en horari de tardes de dilluns a divendres i 1 matí... es valorarà competències i expertesa en l’ús......
Coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al client... flexibilitat horària segons les necessitats del servei... proactivitat i autonomia per anticipar necessitats del servei... ús de tpv i sistemes de cobrament, així com gestió bàsica de caixa......
Requisits del perfil... àrees de responsabilitat... experiència en dinamització de borses de treball i gestió de persones... experiència en suport administratiu i/o selecció de personal... atenció al detall i orientació a la qualitat......
Realització de peces gràfiques senzilles i recerca d’imatges requisitos del puestorequisits: estudiant de publicitatimprescindible bilingüe, català i castellàclara orientació a social media, amb coneixements del maneig de les diverses plataformesconeixements de disseny gràficresidència a barcelona ciutatotros......
Requisitos del puestodomini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)... títol de monitor/a o director/a d’activitats de lleure... feina acompanyament del procés socioeducatiu dels infants amb el suport i supervisió del responsable de projecte... contracte indefinitaltres imprescindible disposar......
✅ temps mínim restant per a la conclusió del màster en el moment de la sol·licitud: 7 mesos... requisitos del puestoel programa talent jove del cttc “comunicant la recerca” convida a estudiants màster de titulacions universitàries relacionades amb la comunicació i divulgació científica, a sol·licitar......
Suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h... horari: hivern: de dimecres a diumenge, de 7:00 a 15:00 h... inici previst: 1 de novembre de 2025... gestió de reserves i promoció de les activitats... cura i presentació de l’espai destinat......
Residir a prop de la botiga o facilitat de transport... ordre i neteja de la zona de treball... contribuir a la consecució dels objectius (kpi’s) assignats a la botiga... possibilitat de continuar al acabar la substitució... a més a l'andreu trobaràs: descompte del 20% en tots els nostres productes......