TRABAJO PERSONA CONTABLE ADMINISTRATIVA GIRONA, GIRONA
(12 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Persona contable administrativa en Girona, Girona
Buscamos incorporar de manera estable a una persona que entre a formar parte del departamento de administración y asuma las siguientes funciones:gestión general...
Auxiliar contable - sant gregori
Fp o superior persona dinàmica i polivalent amb ganes daprendre, amb bona capacitat de treball en equip... les principals tasques a realitzar: - facturació proveïdors -...
Requisitos mínimos busquem a una persona amb:cicle formatiu de grau superior en administració i finances, comptabilitat o similar... idiomes: castellà i català...
Administrativo/a contable - girona, incorporación inmediata!
C económicas o similar persona habituada a realizar funciones administrativa contables... dónde vas a trabajar? con más de 60 años de historia el grupo empresarial...
Necessitem una persona per incorporar-se al departament administratiu amb experiència en l'ús d'ordinador... competències / coneixements: word, excel català (parlat...
Busquem una persona amb clara orientació al client i al servei, que gaudeixi de l'àrea laboral i de l'assessorament i capaç de convertir-se en una persona de confiança...
Vendedor/a correturnos zona girona
Ser una persona dinámica y proactiva... gestión de la tienda: control y funciones de cobro, arqueo y gestión administrativa propia del cierre de caja...
Administratiu/va rrhh - centre joves migrats
Requisitos formació acadèmica requerida: fp grau mitjà en gestió administrativa o equivalent... la persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa...
Administrativo/a centro residencial domusvi girona
Misión del puesto:garantizar la correcta gestión administrativa y de recursos humanos del centro residencial... funciones:recepción administrativa de cada nuevo/a...
¿Quieres encontrar trabajo?
Consultor/a en rrhh i/o administració personal
Atenció administrativa i seguiment de processos comercials... persona amb bones aptituds comercials, enfocades a la venda, captació, prospecció i fidelització de...
)en dependència del responsable de l'àrea laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que...
Gestión administrativa de los pedidos... la persona seleccionada realizará las siguientes funciones: atención al cliente de manera telefónica y por correo...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?