ADMINISTRATIU/VA RRHH - CENTRE JOVES MIGRATS
Descripción de la oferta de empleo
La persona seleccionada haurà de realitzar la gestió administrativa del servei segons les normes i procediments establerts, garantint el funcionament organitzat del mateix i de les persones que treballen ell.
El servei de Protecció d’Emergència és un servei residencial temporal que proporciona l’atenció integral als joves migrats sols que arriben al territori, garantint la cobertura de les necessitats bàsiques d’allotjament, manutenció i cura de la salut.
Què farás? Tramitació de l'ordre de contractació al departament de personal, per generar altes i baixes del personal.
Suport administratiu del servei i suport general (enviament de documentació, control i gestió del material, anotació de les diferents incidències que es realitzin) Control i tramitació de la caixa del servei.
Arxiu de documentació.
Mantenir al dia la base de dades i documentació referida als usuaris/es del centre per a poder portar un registre diari de l'activitat, així com per a elaborar documents sol·licitats Fer costat a la direcció del centre en temes referits a les inspeccions de les diferents administracions corresponents a cada centre, en l'aplicació i execució de la PRL, LOPD i Qualitat.
Altres funcions de suport vinculades a gestió d'incidències de manteniment, informàtica, subministraments, etc.
Altres funcions pròpies de la categoria professional, determinades per la coordinació del servei.
Què oferim? Data d'incorporació.
immediata, abril.
Tipus de contracte.
fix-indefinit Jornada.
38,5h setmanals Retribució.
€ bruts mensuals x 14 pagues (€ bruts anuals) Horari.
Dll-dv 8.
a h 2 dies de teletreball i 3 presencials Podràs formar part d'una gran entitat involucrada en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Requisitos Formació acadèmica requerida.
FP Grau mitjà en gestió administrativa o equivalent.
Experiència professional mínima.
Almenys 2 anys treballat com a administratiu/va en serveis similars.
Coneixements necessaris.
Bon domini d'aplicacions informàtiques i bases de dades.
Coneixement d'informàtica, de tècniques d'arxiu i d'atenció telefònica Nivell C de català.
Altres aspectes valorats.
Bona capacitat ressolutiva.
Nivell alt d'autonomía.
Experiència en l'àmbit social i nocions de recursos humans.
Ganes i predisposició per aprendre, treballar i generar un bon clima de feina! S'ha de disposar del Certificat Negatiu de Delictes de Naturalessa Sexual.
Si creus que podries encaixar i t'interessa l'oferta, no ho pensis més i apunta't, t'estem esperant! Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 18/04/2024
- 17/07/2024
Estamos buscando un técnico generalista de rrhh que ayude al responsable de rrhh en sus labores diarias... requisitos del puestogrado universitario en psicología, relaciones laborales o master en dirección y gestión de rrhh... la persona seleccionada centrará sus esfuerzos y funciones en las siguientes......
Facilitar expedientes de empleados y su documentación, teniendo que escanear numerosa documentación para procesos de rrhh y para procesos judiciales... de rrhh otros datos del puestojornada completa horario l-v: de 8:30 a 17:30 horas, 1 hora de comida (posibilidad teletrabajo) contarto: fomento empleo......
Juan motilla, precisa incorporar a su plantilla un técnico de rrhh generalista... sistema red, siltra creta, a3nomse valora trabajar en gestoríasconocimiento del régimen agrarioflexibilidad horaria en momentos de campañadisponer de vehículo propio... sus funciones serán las siguientes: gestionar el proceso......
Formación en psicología, administración de rrhh o similar... se ofrece:- incorporación inmediata con contrato temporal por ett + posibilidad de incorporación en plantilla... ciudad: murcia descripción/responsabilidades:desde temporing seleccionamos un/a auxiliar de selección para una importante empresa......
Ciudad: madrid administrativo/a rrhh sector logistico - san fernando de henares - 1144060 descripción/responsabilidades:desde temporing estamos buscando un/a administrativo/a para una importante empresa del sector logístico ubicado en san fernando de henares... para postularse para este puesto, utilice......
Capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori... contractació contracte indefinit... domini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)experiència en dinamització i coordinació d’activitats socioeducatives amb infància en desavantatge......
Capacitat de coordinació i treball en xarxa amb serveis, projectes i recursos tant de l’entitat com del territori... contractació contracte indefinit... domini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)experiència en dinamització i coordinació d’activitats socioeducatives amb infància en desavantatge......
L’anàlisi integral de la nostra institució i el pla d’acció hrs4r compleixen tots els requisits de progrés i qualitat de les nostres polítiques de rrhh... el pmt-upc es troba a 10 minuts caminant de la platja i del centre de castelldefels, també a prop de guarderies, escoles públiques i les millors escoles......
You'll also be part of working for the country's leading centre for rare + complex conditions, along with 1 of the largest transplant centres... and if you are worried about a new environment, you will be glad to know that we have welcomed over 900 nurses from all over the world in the last 10 years......
Realización de informes para rrhh de incidencias de personal (ausencias, it, at)... actualmente buscamos incorporar un encargado/a personal (turno de tarde)funciones:- encargado/a de sección de manipulado que será el nexo producción y rrhh... supervisar el correcto desempeño de personal en las distintas......