TRABAJO COORDINADOR CONTROL DOCUMENTAL GIRONA, GIRONA
(18 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Coordinador control documental en Girona, Girona
Coordinador/a punt de trobada de girona
La persona seleccionada, tindrà la missió de coordinar, gestionar i planificar la supervisió i control del compliment dels règims de visites dels fills/es amb el...
Coordinador/a servicios industriales granollers tag
Planificación de calendarios laborales, cuadrantes de turno, control de vacaciones, absentismo, gestión de la plataforma de control horario...
Safety manager en obra (formación en prl)
Gestión documental y control de accesos en el centro de trabajo... recibir las visitas del coordinador de seguridad y salud en obra... si crees que tu perfil encaja...
control de presència (fitxatges i registre horari)... suport i gestió documental de la vessant formativa (interna i externa) i gestió documental de la formació bonificada...
Seguiment dels informes de control... control de les diferents botigues de la zona... seguiment de lentorn com els canvis del mercat, noves competències de la zona...
Project manager - indústira farmacèutica (h/d)
Funcions: - planificació, disseny i control de timings dels projectes... control i seguiment dels proveïdors externs que intervinguin en el projecte...
Tecnic/a qualitat i medi ambient
(gestión con el laboratorio externo) * control de calidad y gestión documental de los cosméticos fabricados y comercializados... * control de agua potable, agua...
Tècnic/a qualitat planta sector alimentari (11-19h)
• mínima d' 1-2 anys desenvolupant tasques de supervisió de qualitat alimentària, control i seguiment del sistema d' appcc o similar en una empresa del sector industrial...
Acreditar una experiència mínima d'1-2 anys desenvolupant tasques de supervisió de qualitat alimentària, control i seguiment del sistema d'appcc o similar a una...
¿Quieres encontrar trabajo?
Enginyer/a processos produccio
La seva missió serà poder gestionar la càrrega de feina, optimitzat els processos actuals, resoldre les indiències diàries, minitmitzar el risc d'aturades de les...
Back office con inglés y/o francés
Gestión administrativa y documental... ¿qué harás en tu nuevo puesto? manejo y control de pedidos y facturación... conocimientos de ms office...
Back office con inglés y/o francés
Gestión administrativa y documental... manejo y control de pedidos y facturación... muy valorable aportar experiencia en el sector alimentación...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?