TRABAJO ADMINISTRACIO COMPTABILITAT FINANCES GIRONA, GIRONA
(20 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administracio comptabilitat finances en Girona, Girona
Administratiu /va amb nocions de comptabilitat
Aptitudes y conocimientos deseados:- formació relacionada amb la posició - vehicle per arribar a la zona de fontajau - capacitat d'aprenentatge i de treball en equip...
fer costat a l´equip de finances i administració en tasques relacionades amb la gestió diària... t´apassiona el món de l´administració i cerques un entorn laboral...
Tècnic comptable - urgent -(no assessoria)
Responsabilitats del llocregistre i control de la comptabilitat diària... ofereix un entorn de treball proper, ordenat i amb perspectiva de futur...
Responsable de tresoreria - girona
Coneixements especáfics: gestió bancà ria, circuits de pagament, conciliacions, eines de previsió de tresoreria... ð ï¸ quines seran les teves funcions principals?...
Administratiu/va comptable (anglès)
? comptes amb un cfgs en administració, comptabilitat, finances o similar... 500 brut/anualets el/la candidat/a ideal si... quina seria la teva missió a l’empresa?▪️...
Gerent de delegació girona (clima i lampisteria)
En dependència de la direcció general les principals tasques i funcions del lloc de treball són: - gestió global de la delegació: avaluar i motivar l´equip (10...
Tãcnic/a de suport a la gestiã del servei
Formació: preferentment llicenciatura/diplomatura/grau en ciències del treball o relacions laborals, cfgs administració o grau administració i finances o psicologia...
Recepcionista - auxiliar administratiu/va
Coneixements de comptabilitat bàsica i facturació... desitjable experiència en la gestió diària d'expedients, comptabilitat i seguiment de pressupostos i compres...
Administratiu /va comptable fiscal (girona centre,
Habilitats tècniques en comptabilitat i fiscalitat... aptitudes y conocimientos deseados:requisits del candidat obligatoris experiència de 3 a 1000 anys en comptabilitat...
¿Quieres encontrar trabajo?
Responsable financer i rrhh (h/d)
Supervisió de la comptabilitat general i analítica... s'ofereix:-posició orientada en un 65% a finances i un 35% a rrhh... nivell d'anglès fluid (mínim c1)...
Personal administratiu a salt -fundaciã gentis-
Atenció presencial i telefà²nica i derivació de les persones usuà ries als serveis centre tasques administratives vinculades a les oficines assignades manteniment...
Administratiu/va recepcionista (h/d) jornada parcial
Mínim 2 anys d’experiència en tasques de recepció, administració i comptabilitat bàsica... enviament de fulles d’encàrrec, pressupostos, confecció i enviament de...
Gerent de delegació girona (empresa de material de lampisteria i clima)
En dependència de la direcció general les principals tasques i funcions del lloc de treball són: - gestió global de la delegació: avaluar i motivar l'equip (10 persones)...
Administratiu recepcionista (h/d)
)- petits escrits de tràmitrequisitosmínim 2 anys d’experiència en tasques de recepció, administració i comptabilitat bàsica... beneficiosjornada de 25 hores setmanals...
Formació requerida:- grau universitari en administració d'empreses, enginyeria industrial, finances o àrees relacionades... estàs en un moment de transició laboral...
· incorporació directe per empresa amb contracte indefinit... · experiència mínima de 3 anys en posició similar, preferiblement en entorns dinàmics...
Gerent de delegació girona (empresa de material de lampisteria i clima)
En dependència de la direcció general les principals tasques i funcions del lloc de treball són:gestió global de la delegació: avaluar i motivar l'equip (10 persones)...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?