TRABAJO ADMINISTRATIVA NOMINES
(20 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa nomines
Especialista en gestió laboral i administrativa amb experiència en nòmines, contractes, tràmits amb organismes oficials (seguretat social, sepe, inss), i assessorament...
Tècnic/a de gestió interna administrativa
• preparació de la documentació administrativa per a concursos públics... gestió administrativa i econòmica:• emissió de factures i seguiment de cobraments...
Assistent a la direcció i suport administratiu júnior
Qualsevol estudis amb coneixement en gestió administrativa... coneixements bàsics en gestió administrativa (factures, nòmines, etc... gestió administrativa: seguiment...
Tècnic/a per al departament de persones i jurídic
•tramitació dels expedients de compatibilitat, assegurant la correcta gestió administrativa i el compliment de la normativa aplicable... còmput de les hores treballades...
El perfil ideal? una persona amb experiència en gestió administrativa i molt valorable en selecció, en departament de rh, tot i que no és imprescindible...
Gestió econòmica i comptable per donar suport en la gestió de l'entitat i en l'àrea de gestoria
Funcions del lloc de treball: suport a les tasques administració, comptabilitat i gestió de l’entitat: - gestió tresoreria de l’entitat - gestió de clients...
Formació interna: suport en la definició de processos i formació del personal en temes de gestió administrativa... empresa de comunicació amb seu a barcelona, especialitzada...
La persona seleccionada s’encarregarà de l’assessorament i acompanyament en matèria laboral, i de la gestió administrativa i tramitació vinculada a la contractació...
Personal administratiu/va a ilabso-olma.coop
Experiència: mínim 5 anys en gestió administrativa de projectes, preferiblement en cooperatives o entitats ess... • experiència: mínim 5 anys en gestió administrativa...
¿Quieres encontrar trabajo?
Contable (sector construcción)-ref 5151
Coordinació administrativa i documentació anual: reli, classificació empresarial, rea, certificats de bona execució, declaracions ambientals i manteniment de registres...
Tècnic/a administratiu/va de rr.hh
Experiència demostrable en tasques d’atenció al client i gestió administrativa... busquem una persona proactiva, amb bones habilitats comunicatives i amb experiència...
Cicle formatiu de grau superior / fpii en administració i finances, gestió administrativa o similars o experiència professional equivalent...
Tècnic/a comptable (comptabilitat internacional)
- agilitat administrativa... cicle formatiu de grau superior / fpii en administració i finances, gestió administrativa i/o similars o experiència professional equivalent...
Tècnic/a comptable sènior (comptabilitat internacional)
Agilitat administrativa... conciliació bancària... excel·lent ambient de treball... carnet de conduir i vehicle propi per al trasllat fins al lloc de treball (ubicat...
En dependència del responsable de l'àrea laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que...
En dependència del responsable de l'àrea laboral serà responsable de l'assessorament i acompanyament als clients, en tota l'amplitud de l'àrea laboral, alhora que...
Participació activa en el procés de transformació digital del departament, amb capacitat per crear nous procediments o millorar els existents per optimitzar la gestió...
Responsable de recursos humans generalista
- gestió administrativa del personal (contractes, nòmines, altes/baixes, control dabsències)... - usuari/a avançat/da deines ofimàtiques...
Estudiant ade/psicologia (rrhh)
- gestió administrativa de revisions mèdiques i coordinació de cites... - col·laborar en altres projectes i iniciatives del departament de persones...
Tècnic/a dadministració laboral substitució
Experiència prèvia de 1-2 anys en gestió administrativa de personal... perfil organitzat, rigorós i amb orientació al detall... 🎓 perfil que encaixa: grau...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?