VENEDOR/ORA D'ENTRADES PER A CENTRE CULTURAL
Descripción de la oferta de empleo
Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.Tenim un repte per a aquelles persones que:- Gaudeixin treballant amb energia, compromís i dedicació.- Siguin curioses i apassionades pel sector cultural, l’art i els museus.- Siguin apassionades de treballar en equip.Seleccionem Venedor/ora d’entrades per a realitzar l'atenció al visitant i Venda d'entrades en important espai cultural ubicat a la ciutat de Barcelona.Imagina com serà el teu dia a dia:- Realitzar la venda d'entrades a taquilles, organitzar el punt de venda d’entrades i la gestió de cues en el centre.- Brindar assessorament infomració sobre lesexposicions, activitats i programació del centre de manera presencial i telefònica.- Proporcionar un servei amable i eficient, responent a les preguntes sobre tarifes, horaris, exposicions, opcions disponibles i polítiques del museu, etc.- Atendre, informar i ajudar a persones amb necessitats especials.- Administrar les reserves i fer el seguiment d’inscripcions a les diferents activitats del centre.- Dur a terme la gestió, reposició i control de l'estoc de material divulgatiu del centre (fulletons, cartel·les, dossiers).- Donar suport a la resta d'activitats del centre.Què t'oferim:- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.- Contracte: interinitat (Cobertura de baixa mèdica).- Jornada laboral i horari: 27 h/setmanals:SETMANA A: de dimarts a divendres de 15:30 a 20:00 i dissabtes i diumenges de 11:00 a 20:00SETMANA B de dimarts a divendres de 15:30 a 20:00.- Incorporació: immediata.- Lloc del centre de treball: Barcelona. Requisitos mínimos - Ser una persona amb destacades habilitats comunicatives, orientada al servei, amb capacitat de resolució d'incidències, i treball en equip i apassionada per la cultura.- Formació: en Humanitats, Publicitat i Relacions Públiques, Comunicació Audiovisual, Història de l'Art, Belles Arts, Turisme, Antropologia, o equivalents.- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe i anglès nivell avançat. Es valorarà posseir altres idiomes com el francès.- Es valorarà experiència en atenció al públic i venda d’entrades.- Disponibilitat d’incorporació: immediata.- El més important: ser una persona amb entusiasme i amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l’art i la cultura. Contrato: Sustitución o interinidad Educación mínima: Grado Nivel profesional: Empleado
Detalles de la oferta
- MagmaCultura
- Sin especificar
- 10/05/2024
- 08/08/2024
Coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... realització de l’acompanyament socioeducatiu dels infants i famílies en risc social: anàlisi de necessitats, elaboració, aplicació i avaluació dels plans de millora (tutories, entrevistes amb les famílies i coordinació amb la xarxa)......
Les tasques a desenvolupar són: programació i dinamització de les sessions seguiment dels alumnes requisitos del puesto titulació de monitor/a de lleure titulació i experiència en activitats esportives possibilitat d'incorporació immediata otros datos del puestos'ofereix: contracte laboral amb categoria......
Certificat negatiu de delictes de naturalesa sexual... otros datos del puestocontracte i salari segons conveni de lleure... experiència en activitats similars... requisitos del puesto- grau relacionat amb l'educació o estar-lo cursant... títol de monitor/a de lleure... cerquem monitors/es per a activitats......
Misión: proporcionar liderazgo y coordinar al personal encargado de atender a los visitantes del monumento... funciones: - planificar y organizar los horarios del personal, según las categorías profesionales asignadas a cada puesto - preparar y enviar informes al responsable del proyecto según la periodicidad......
El pmt-upc es troba a 10 minuts caminant de la platja i del centre de castelldefels, també a prop de guarderies, escoles públiques i les millors escoles internacionals... cat/job/call-47-2023-1-placa-de-personal-tecnoleg-en-el-marc-del-programa-investigo-ispic-200057tg5/ qui sóm?el centre tecnològic......
Activité d'hospitalisation complète et ambulatoire croissantes sur un territoire où le seul autre établissement de santé compétent partenaire est un centre hospitalier universitaire... e de la spécialité pneumologie et inscrit-e ou inscriptible au conseil national de l’ordre des médecins français......
Otros datos del puestoquè vol dir treballar a anthesis? et presentem els beneficis i avantatges de formar part del nostre gran equip! formaràs part d’un consultora pionera en sostenibilitat i medi ambient guardonada amb el segell b corp™, una mostra del nostre compromís per impulsar un impacte ambiental......
• languages : spanish, english ( fluent ) • microsoft office: excel ( high) and valuable power bi or dashboards... mestratge, escrit c2 - d... • analytical systems oriented ( eg: dynamics, crm tools ) • team player and communication skills • effective interpersonal communication and consultative skills......
Es les persones interessades, que compleixin amb els requisits demanats en les bases a dalt esmentades, hauran de presentar la seva candidatura: presencialment a les oficines de sac: · ctra... o mitjançant el correu electrònic a la següent adreça de correu: *****@***** el període de presentació de sol·licituds......
Horari: segons activitats de les colònies (matins 3 hores, tardes 3'5 hores, nit 1 hora) tipus de contracte: fitxe discontinu durada del contracte: entre 1 i 3 mesos sou orientatiu: segons conveni del lleure les persones interessades podeu enviar el vostre curriculum vitae a: *****@*****......