TÈCNIC/A D’ADMINISTRACIÓ DE PERSONAL
Descripción de la oferta de empleo
• Control, gestió i tramitació de les comunicacions en la seguretat social en matèria de personal (altes i baixes empresa, modificacions de jornada, baixes i altes de IT, baixes i altes de AT, etc...)
• Control i gestió dels contractes de treball, venciments de contractes, períodes de prova i comunicacions SEPE.
• Gestió i enviaments de la documentació per les noves incorporacions: manual d’acollida, pla acollida, document TA2, contracte, copia bàsica, document de acceptació.
• Gestió, control i seguiment de la vigilància de la salut: revisions mèdiques de les noves incorporacions i periòdiques.
• Gestió, control i seguiment de la formació inicial en matèria de prevenció de riscos laborals de les noves incorporacions.
• Atendre a les consultes i dubtes del personal de l’Entitat i delegacions en matèria laboral.
• Control dels marcatges del personal.
• Recepció i introducció de les vacances del personal al Integro.
• Gestió i arxiu de la documentació de personal a la BBDD (Service Manager, Integro i expedients digitals).
• Revisió i gestió del correu diari equip RRHH.
Responsabilitats i funcions auxiliars del lloc
• Confecció de calendaris laborals anuals per delegacions.
• Informe mensual del personal.
• Suport al personal de cuidadors en la tramitació de Certificats de professionalitat.
• Gestió d’enquestes i estadístiques oficials.
Experiència 3 anys. • Experiència contrastada en l’àrea d’Administració de Personal, mínim 3 anys.. Competències / coneixements: -Integritat, empatia, honestedat, confidencialitat i gestió de persones.
-Valors: socials, en les dinàmiques de treball i al servei de les persones, fent èmfasi en el Respecte, la Bondat , l´Empatia i la Qualitat del treball.
-Persona organitzada, proactiva, resolutiva i comunicativa.
-Habilitats de relació, amb vocació, treballar multi disciplinàriament i en equip.
-Capacitat per a gestionar, organitzar, planificar i atendre a totes les tasques administratives pròpies de l’àrea de Personal, així com el control i seguiment. espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Detalles de la oferta
- ASISTED
- Sin especificar
- 24000€ - 24000€
- 07/05/2024
- 05/08/2024
Prestación de servicio de calidad y profesionalidad... formación necesaria tanto para plataforma elevadora de personal como para el manejo de otros equipos de elevación... polivalencia y don de gentes... descripción del puesto y funciones: serás el operario responsable del manejo de la plataforma elevadora......
Coneixement acadèmic de l’anglès... data d’inici del contracte: 16 de abril de 2024... a més, si s’adquireix el títol de doctor, hi ha promoció de la trajectòria professional dintre de la carrera acadèmica de postdoc... la unitat de recerca ispic disposa d’equips de laboratori moderns, que inclouen diversos......
Se precisa cubtrir puesto de limpiador/a en una residencia ubicada en la localidad de quintanilla de onesimo... jornada de 7h diaria en turnos m+t comienzo inmediato... se requiere personal con disponibilidad e lunes a domingos y festivos con los descansos por ley... requisitos del puestopersona responsable......
Se necesita personal para sala y cocina, meses de julio agosto y septiembre en o grove... se valora experiencia......
Posibilidad de empleo indefinido... buen ambiente de trabajo... se precisa personal de tienda con experiencia en diseño gráfico y atención de cara al público para trabajo presencial en collado villalba... es necesario conocimientos de adobe illustrator, adobe photoshop y paquete office......
Se precisa : personal temporada 2023 camarero/a para cafetería & restaurante camarera de pisos para hotel en toledo para un puesto de trabajo fijo y bien remunerado requisitos del puestopara hotel en toledo para un puesto de trabajo fijo -imprescindible experiencia demostrada -vehículo para desplazarse......
Disponibilidad de incorporación inmediata... se requiere: -disponer de carné de conducir y vehículo... experiencia mínima de 2 años... se ofrece estabilidad y jornada completa de 40h de lunes a viernes en turno de tarde... en axpe consulting, multinacional independiente de consultoría informática, precisamos......
Imprescindible: dominio de inglés... requisitos del puestorequerimientos ofrecemos: - salario: €12,85 brutos/ hora por 36 oras de trabajo semanal... descripción del puesto actualmente estamos buscando personal de limpieza para mudarse a ámsterdam o almere en países bajos que tengan interés en trabajar......
Otros datos del puestotambién seleccionamos personal de sala... contrato de trabajo desde el primer día... sueldo neto 1450€, 40 horas semanales + horas extras a parte... si te interesa contacta con nosotros y te ampliamos la informaciónrequisitos del puestose requiere experiencia mínima, facilidad para......
Buscamos personal de cocina para pizzería... preparación, higienización y control de stock de los ingredientes... se preocupa de la correcta conservación y almacenaje de las materias primas... se encarga de la limpieza del área de trabajo bajo su responsabilidad... control de la pala -introducir y retirar......