TEAM LEADER PARA DEPARTAMENTO DE CUSTOMER SERVICE
Descripción de la oferta de empleo
Funciones ·Análisis y actualización de las necesidades y los procesos comerciales de los clientes.
·Análisis de oportunidades de mejora en la cadena de suministro.
·Asegurar el correcto desempeño de las tareas asignadas al equipo.
·Seleccionar, supervisar, desarrollar y evaluar al personal.
Garantizar un equipo motivado y entrenado.
·Proporcionar las herramientas necesarias al equipo.
·Atención y registro de los pedidos, así como, la comunicación de incidencias con el equipo comercial y los clientes.
·Gestión de la información del pedido desde su inicio hasta la entrega, garantizando su correcta entrega.
·Comunicación con el equipo comercial a cerca de los resultados y objetivos, desviaciones en reuniones mensuales de carácter presencial.
·Visitas periódicas a clientes estratégicos En Adecco creemos en la igualdad de oportunidades y apostamos por el Talento Sin Etiquetas Requisitos Requisitos ·Formación Profesional o Enseñanza Superior.
· Más de 3 años de experiencia laboral en funciones de atención y servicio al cliente.
·Experiencia previa en gestión de equipos.
·Habilidades de comunicación orales y escritas.
·Excelente etiqueta telefónica.
·Capacidad de organización.
·Capacidad de trabajo en equipo.
·Conocimiento de los procedimientos básicos y estándares de un departamento de servicio al cliente.
·Conocimientos avanzados de Microsoft Office.
(Excel avanzado y Power Point nivel presentaciones).
·Proactividad e iniciativa.
Capacidad de motivación a los equipos, compromiso.
·Capacidad de identificar riesgos y oportunidades para un seguimiento adecuado.
·Nativo en español y fluido en inglés.
·Gallego o catalán necesarios, conocimientos informáticos,...
¿Qué ofrecemos? Condiciones ·Salario de 3€ b/a con un contrato de 3 meses por ETT + posible incorporación a plantilla.
·Jornada completa de lunes a viernes de .
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- Sin especificar
- 08/03/2024
- 07/06/2024
To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......
You will focus on sales and customer service... nice to have: previous experience in sales and customer service... your day-to-day: pitch the bfi method and provide customer service support over phone, e-mail, or chat... 'nothing is impossible' mindset... advise if is the right training experience......
Experience in the customer service industry and ideally in a contact centre environment... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... follow internal processes and systems......
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The opportunity: we are looking for motivated customer service specialists to be part of their multicultural customer service department... the role: as a customer care advisor, your mission is to deliver premium consumer service in your language... join their international team in lisbon: bring your......
Challenge other ptm (project team member) on their activities... follow up the customer milestones: detect risks and prevent problems... we are leader on our businesses, and recognized as one of the largest global innovative companies... qrqc (quick response quality control) rules are applied: participate......
Parmi eux l’équipe support customer care que tu rejoindras ! nous sommes à la recherche d’un(e) customer care specialist, francophone, avec un niveau professionnel d’anglais et d’espagnol... tu as déjà travaillé au service de clients entreprise / btob (un vrai plus !)... de préférence issu(e) d’une formation......
Contribution to team spirit is evident through strong analytical reasoning skills, curiosity, and a passion for tackling new challenges... as a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... marked pragmatism and solution-oriented......
Benefits: - competitive salary - possibilities to join the international mobility program - join a dynamic work environment - work from a brand-new office in athens - full initial training for all new employees - 3 euros per working day in meal vouchers - private health insurance from day one - performance......
You will be responsible to provide friendly and professional customer service in your first language... keep records of customer interactions or transactions, recording details of inquiries, complaints, or comments, as well as actions taken... benefits: - competitive salary... performance bonus......