RESPONSABLE SERVEIS GENERALS I LOGÍSTICA
Descripción de la oferta de empleo
Som una entitat que des de treballem de forma compromesa i innovadora per oferir atenció, serveis i acompanyament social i emocional a les persones ateses.
Des de l’Associació centre d’Acollida Assís, estem cercant a un/a Responsable de Serveis Generals i Logística.
Serà la responsable d’analitzar, planificar, organitzar i coordinar les tasques de suport als serveis oferts per l’entitat, així com el seu funcionament, tant pels serveis del centre de dia, de la seu de l’entitat, dels recursos residencials com dels pisos socials.
Pots encaixar en aquesta vacant si aportes els següents coneixements i experiència.
Manteniment i gestió d’edificis, logística, gestió d’estocs, tecnologies de la informació i comunicació, sistemes de certificació i qualitat i legislació i normatives.
Valorarem les següents competències tècniques.
Gestió de projectes.
sistemes i eines de control, seguiment i avaluació Tècniques de recollida i d’anàlisi de la informació i de resultats.
Redacció de propostes, informes, documents, memòries, etc.
Metodologies i tècniques per a la planificació i l’organització del treball Metodologies i tècniques per a la presa de decisions, l’anàlisi i la solució de problemes Gestió per processos i per objectius Ofimàtica, aplicacions de gestió i sistemes d’informació i comunicació.
Ús efectiu d’un ERP (Enterprise Resource Planning) i un CRM (Costumer Relationship Management) Capacitat de cerca i comparació de subministradors i productes de naturalesa variada Castellà parlat, llegit i escrit nivell molt alt.
Català bàsic.
Es valoraran els coneixements d’altres idiomes Les seves funcions es distribuiran en tres àrees principals.
Coordinació de l’àrea de serveis generals Coordinació amb les persones responsables de les diverses àrees i recursos gestionats per Assís (responsable voluntariat i serveis bàsics equip tècnic, equip de captació i aliances...) per contribuir a assegurar el correcte funcionament del centre de dia, edificis i allotjaments Coordinació de l’equip a càrrec (personal de manteniment i de logística) Gestió i seguiment econòmic de proveïdors, manteniment, tecnologia i logística.
Gestió d’empreses externes de neteja i càtering Propostes de millora de l’eficàcia i l’eficiència de l’àrea en coordinació amb la direcció Manteniment Seguiment i supervisió del manteniment preventiu i correctiu de la seu de l’entitat, dels recursos residencials i dels pisos socials Seguiment i supervisió de l’adequació (mobiliari, electrodomèstics...) a les llars assistides per Assís Responsabilitat sobre el control sanitari específic de les instal·lacions i de la seva desinfecció Seguiment i supervisió de les actuacions en l’àmbit de la telefonia, hardware i software informàtic Logística Supervisió dels inventaris (seguiment dels estocs, previsió necessitats, anàlisi i millora...) en coordinació amb les persones responsables de les diverses àrees i recursos d’Assís Coordinació dels transports de recollides regulars i esporàdiques.
Gestió i manteniment dels magatzems.
Transports entre magatzems i entre recursos residencials Anàlisi i seguiment de les necessitats de materials (roba, productes higiènics, productes de neteja, alimentació, consumibles...) en coordinació amb l’equip tècnic, amb la responsable de voluntariat i serveis bàsics i amb el tècnic de logística d’alimentació i serveis bàsics per a establir previsions de necessitats i fer propostes de millora Suport logístic i de compres per a esdeveniments (fires, sopar solidari...) Compres Compres recurrents i puntuals del material necessari que no es pugui obtenir per donació.
Perfil.
Formació Acadèmica Formació universitària Enginyeria industrial, Organització, Logística o equivalent Competències personals Planificació i visió estratègica Facilitat per al treball en equip Tècniques de comunicació, negociació, atenció i assessorament per a comunicar-se la resta de persones professionals i voluntàries de l’entitat Lideratge i gestió d’equips de treball, de coordinació, control i seguiment de processos i de resultats Flexibilitat Innovació Compromís social, amb les persones ateses, amb el servei i amb l’entitat Competencias.
Analizar y resolver problemas, Iniciativa y autonomía, Capacidad de aprendizaje, Capacidad para liderar iniciativas, Organización y planificación, Fiabilidad técnica y personal, Comunicación interpersonal, Trabajo en equipo, Capacidad de Negociación Nivel.
Mando intermedio Tipo de contrato.
Jornada completa Duración.
Indefinido Salario.
Entre y € bruto/anual Estudios mínimos.
Ingeniero Técnico Experiencia mínima.
Al menos 3 años Fecha de inicio.
Nº de vacantes.
1
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- 30/06/2025
- 05/01/2026
Coordinar el transporte de mercancías y la logística de almacén... habilidades: seguimiento de entregas análisis de costos logísticos negociación con proveedores gestión de inventario manejo de software de logística conocimiento de normativas de transporte optimización de procesos de distribución planificación......
Colaboración interna: trabajar junto a equipos de ventas y logística para alinear a logística con las necesidades de cada tienda... grupo kiwi europa está en búsqueda de un/a auxiliar administrativo para el sector retail (supermercados e hipermercado) ¿tienes experiencia en logística en el sector retail......
Valorable fp o curso específico de logística y transporte, gestión de almacenes y/o operaciones de logística... en tecil, valoramos especialmente una actitud positiva, empática, honesta y responsable... ofrecemos contrato indefinido apoyando al responsable del almacén en las tareas diarias......
Ser una persona responsable y atenta... cuál será tu misión: como segundo/a responsable de sala serás el encargado del buen funcionamiento del restaurante y terraza en tu turno de trabajo en ausencia del jefe de sala, siendo un/a camarero/a operativo más, pero con responsabilidades......
Buscamos un/a responsable de sección dinámico/a y orientado/a al cliente para un importante supermercado con varias ubicaciones en barcelona... si te apasiona el retail, disfrutas trabajando en equipo y buscas un entorno que valore el crecimiento profesional, ¡esta oportunidad es para ti! ¿cuáles serán......
Estamos buscando a un responsable de infraestructura de sistemas informáticospara trabajar con nosotros en ftejerez, en el departamento de informática, en el área de infraestructura... experiencia en administración de redes... conocimientos en dynamics 2017... ser un profesional que genera y comprende......
Seleccionamos un/a responsable de bar para empresa del sector hostelería ubicada en can pastilla... asegurar el cumplimiento de normas de higiene y seguridad alimentaria... fomentar la venta de productos y promociones del bar... garantizar un servicio profesional y personalizado......
La persona se encargará de optimizar la gestión logística... otros datos del puestopuesto estable... requisitos del puesto requisitos mínimos: - carnet de carretillero en vigor frontal y retráctil para descarga de camiones, recepción y organización de mercancías... gestión de stock e inventarios, recepción......
Refrigeración industrial / ingeniería térmica en equifab, empresa especializada en soluciones de refrigeración industrial, estamos buscando un/a responsable de oficina técnica con un perfil técnico muy orientado a instalaciones frigoríficas hidráulicas, para liderar el diseño y desarrollo de proyectos......
Formatges tramuntana sl, empresa dedicada a l’elaboració i venda de formatges artesanals, cerca un/a responsable d’experiències i botiga per incorporar-se de manera indefinida al nostre equip a pollença... requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... gestió de reserves i promoció de les......