Ver oferta completa

RESPONSABLE DE RECURSOS HUMANS

Girona - Girona

Descripción de la oferta de empleo

Zona Girona (a 15 minuts de la ciutat) Jornada completa | ⏰ Horari flexible (tú te'l faràs) Salari àmpliamanet negociable a partir de 45.000 € anuals amb recorregut.Empresa industrial en creixement amb una plantilla de més de 400 persones cerca incorporar, per primera vegada, un/a Responsable de Recursos Humans per liderar i estructurar aquest àmbit dins l’organització.Amb dependència directa de Direcció General, i liderant un equip inicial ja existent de 2 persones que s'haurà d'incrementar, busquem una figura amb caràcter, compromesa, polivalent, i amb voluntat de ser a peu de planta, parlant amb el personal i entenent les seves necessitats reals. La gran majoria de la plantilla són operaris/es de producció.Funcions i responsabilitats principals:Liderar el departament de Recursos Humans, actualment format per 2 persones, amb previsió de créixer.Gestionar i supervisar els processos de selecció de personal i relacions laborals.Supervisar el tancament de nòmines, fetes a la pròpia empresa.Fer el seguiment de la prevenció de riscos laborals amb el suport de l’empresa externa.Proposar i implementar mesures obligatòries i voluntàries en matèria de pla d’igualtat, protocols d’assetjament, diversitat i inclusió, entre d’altres.Vetllar pel bon clima laboral i detectar possibles àrees de millora a través d’una escolta activa i presència regular a les diferents àrees de l’empresa.Establir, conjuntament amb Direcció General, els KPI’s de RRHH (rotació, absentisme, etc.) i desenvolupar accions correctives quan calgui.Participar activament en l'estratègia de creixement, ajudant a dimensionar i optimitzar els recursos humans a mida que l’empresa evoluciona.I tot allò que vulguis proposar, donat que estem buscant una persona amb molta iniciativa, que vulgui crear un departament amb molt de pes específic a l'empresa. Creixeràs a mida que l'empresa vagi creixent.Aptitudes y conocimientos deseados:Perfil que cerquem:
Formació en Psicologia, Relacions Laborals, Dret, ADE, o similar.
Experiència prèvia en posicions similars, especialment en entorns industrials o amb alta presència d’equips operatius.
Lideratge, empatia i capacitat de crear equip i bon ambient.
Visió estratègica però amb actitud pràctica, propera i resolutiva.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 25/07/2025
Fecha de expiración
  • 04/01/2026
Prácticas académicas de Recursos Humanos.
MBE

Requisitos del puestotitulación (estudiante o recién graduado)• derecho• psicología• relaciones laborales y recursos humanos• administración de empresas• trabajo social• sociología• educación• comunicación• gestión de recursos humanos• dirección de empresas• economía• ciencias del trabajo• administración......

Prácticas académicas de recursos humanos.
MBE

Requisitos del puesto requisitos del puesto titulación (estudiante o recién graduado)• derecho• psicología• relaciones laborales y recursos humanos• administración de empresas• trabajo social• sociología• educación• comunicación• gestión de recursos humanos• dirección de empresas• economía• ciencias......

Segundo/a Responsable de Sala (40 h.) Estable Barcelona
HABEMUS

Ser una persona responsable y atenta... cuál será tu misión: como segundo/a responsable de sala serás el encargado del buen funcionamiento del restaurante y terraza en tu turno de trabajo en ausencia del jefe de sala, siendo un/a camarero/a operativo más, pero con responsabilidades......

Responsable de sección supermercado
Randstad

Buscamos un/a responsable de sección dinámico/a y orientado/a al cliente para un importante supermercado con varias ubicaciones en barcelona... si te apasiona el retail, disfrutas trabajando en equipo y buscas un entorno que valore el crecimiento profesional, ¡esta oportunidad es para ti! ¿cuáles serán......

Técnico de Recursos Humanos
Grupo ELOSA

Requisitos del puestorequisitos: formación como técnico/a en recursos humanos, administración o similar... grupo elosa busca incorporar un/a técnico/a de recursos humanos para su sede en madrid, a jornada completa de lunes a viernes... buen ambiente de trabajo... posibilidad de desarrollo profesional......

Responsable de Infraestructura de Sistemas Informáticos
Flight Training Services

Estamos buscando a un responsable de infraestructura de sistemas informáticospara trabajar con nosotros en ftejerez, en el departamento de informática, en el área de infraestructura... experiencia en administración de redes... conocimientos en dynamics 2017... ser un profesional que genera y comprende......

ADMINISTRATIVO/A RECURSOS HUMANOS CON DISCAPACIDAD
COMUNICACIONES EFICIENTES

Apoyo en la selección de personal) - trato con el cliente ( no estará sola, contará con el apoyo en las tareas del resto del equipo de recursos humanos)... requisitos - formación en administración ( fp/grado) - experiencia de al menos 1 años en tareas similares - certificado de discapacidad de al menos......

Responsable de bar
EUROFIRMS ETT S.L.U

Seleccionamos un/a responsable de bar para empresa del sector hostelería ubicada en can pastilla... asegurar el cumplimiento de normas de higiene y seguridad alimentaria... fomentar la venta de productos y promociones del bar... garantizar un servicio profesional y personalizado......

Responsable de Oficina Técnica – Refrigeración
EQUIFAB SL

Refrigeración industrial / ingeniería térmica en equifab, empresa especializada en soluciones de refrigeración industrial, estamos buscando un/a responsable de oficina técnica con un perfil técnico muy orientado a instalaciones frigoríficas hidráulicas, para liderar el diseño y desarrollo de proyectos......

Responsable d’experiències i botiga
Formatges Tramuntana SL

Formatges tramuntana sl, empresa dedicada a l’elaboració i venda de formatges artesanals, cerca un/a responsable d’experiències i botiga per incorporar-se de manera indefinida al nostre equip a pollença... requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... gestió de reserves i promoció de les......