RESPONSABLE AREA GESTIÓ I DESENVOLUPAMENT DE PERSONES
Descripción de la oferta de empleo
Es responsabilitzarà de la gestió del capital humà de l’empresa.
des de la selecció i capacitació dels treballadors, passant per la seva formació i avaluació del desenvolupament de les seves tasques, fins a la seva sortida.
També serà el responsable de garantir que l’empresa compleixi amb els protocols i codis que es dissenyin en la matèria de la seva responsabilitat i també de la legislació laboral.
FUNCIONS.
Definició, execució i seguiment d’objectius.
Identificar i definir, juntament amb la Direcció General, els objectius de l’Àrea de GDP i desenvolupar i implementar les estratègies necessàries per a donar compliment a aquests objectius.
Polítiques i procediments.
Difondre polítiques i procediments relacionats amb la gestió i desenvolupament de persones, i assessorar als caps i l’equip de treballadors en aquesta matèria.
Planificació de l’equip humà.
Dissenyar l’organigrama de l’empresa, avaluar les tasques a desenvolupar a cada posició i crear, en base a aquesta avaluació, les descripcions dels llocs de treball, i supervisar la creació d’equips de treball.
Reclutament, selecció i incorporació.
Identificar les necessitats de personal, implementar i millorar els processos de selecció predefinits pel Departament del Grup, atreure candidats qualificats, realitzar entrevistes per la contractació de nous empleats, definir i coordinar els plans d’acollida de les noves incorporacions, i gestionar la documentació de la incorporació.
Seguiment i gestió de l’activitat.
Avaluar el rendiment dels treballadors, proporcionar retroalimentació, dissenyar i implementar plans de desenvolupament, i gestionar l’activitat individual i d’equip.
Gestió de les Absències.
Fer el seguiment i control de les absències, determinar i analitzar les causes de les mateixes per a la implantació de mesures per a reduir l’absentisme.
Gestió de les relacions laborals.
Gestionar situacions de tensió i conflictes, i mantenir una comunicació efectiva entre els treballadors i l’empresa, per mantenir un bon ambient de treball.
Formació i desenvolupament.
Planificar i executar els programes de formació pels empleats, identificar les necessitats de capacitació i recolzar el desenvolupament professional del personal de l’empresa.
Gestió de mesures disciplinàries.
Gestionar les accions a emprendre per corregir o sancionar l’incompliment de protocols, normatives i polítiques de l’empresa, i si procedeix, gestionar el procés de terminació.
entrevista de sortida, i documentació necessària.
Compliance i normatives.
Assegurar el compliment de les lleis laborals, regulacions i polítiques internes de l’empresa.
Creació i promocionar un clima laboral positiu.
Fomentar la cultura d’empresa, la motivació, la participació i el benestar dels empleats.
Anàlisis i millora.
Analitzar les dades i les mètriques de l’Àrea de GDP per identificar àrees de millora i proposar soluciones innovadores i eficients.
Interlocució amb entitats externes i empreses del sector, com ara empreses de treball temporal, selecció i consultoria, centres educatius, etc.
Imprescindible Formació universitària, preferiblement Dret, ADE i/o Psicologia de les Organitzacions Català i castellà nadius Experiència en posició similar, en sector industrial Domini d'ofimàtica i coneixements en gestió de persones i equips Disposar de carnet de conduir B1 i vehicle propi Preferible Màster en Direcció i Gestió de RRHH i/o Desenvolupament de persones i gestió del talent Coneixements d'anglès i/o francès Coneixements en assessorament jurídic Residència a la comarca de La Selva o comarques limítrofes S'ofereix Posició estable en empresa en expansió Retribució negociable segons perfil Imatges
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 14/07/2025
- 04/01/2026
Gestió de reserves i promoció de les activitats... suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... manteniment i dinamització de les xarxes socials de l’empresa... entorn de treball agradable, amb producte local i de qualitat... inici previst: 1 de novembre de 2025......
Experiència en dinamització de borses de treball i gestió de persones... àrees de responsabilitat... gestió de la relació amb entitats i centres de l’àmbit social i sanitari... professionalitat i orientació al servei i al benestar de l&rsquo......
Ús de tpv i sistemes de cobrament, així com gestió bàsica de caixa... disponibilitat i requisits imprescindiblesdisponibilitat per treballar en horari de matins i caps de setmana o de tardes i caps de setmana... coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al......
Nivel alto de inglés... ser una persona responsable y atenta... 2 días de fiesta a la semana seguidos... valoramos formación de cfgs en hostelería y turismo... cuál será tu misión: como segundo/a responsable de sala serás el encargado del buen funcionamiento del restaurante y terraza en tu turno de trabajo......
Diseño e implementación de políticas de directorio activo de windows... estamos buscando a un responsable de infraestructura de sistemas informáticospara trabajar con nosotros en ftejerez, en el departamento de informática, en el área de infraestructura... experiencia en administración de redes......
Interesados/as enviad cv a: *****@***** ¡os esperamos! requisitos del puesto- titulación universitara del area de ciencias - cap o máster universitario del profesorado - desebale inglés, c1... los colegios zola buscan profesores/as de secundaria para cubrir varias sustituciones en sus colegios......
Gestionar los puntos de venta de la marca, garantizando que se cumplan los objetivos de ventas y los indicadores de rendimiento; - gestionar los equipos de tienda, asegurando el reclutamiento, integración y evaluación de los trabajadores; - apoyar a los equipos en el cumplimiento de los procedimientos......
Dominio de autocad y software de cálculo térmico e hidráulico... con experiencia en diseño de sistemas de refrigeración con lazos hidráulicos... conocimiento profundo de sistemas con refrigerantes... refrigeración industrial / ingeniería térmica en equifab, empresa especializada en soluciones de refrigeración......
Cumplimiento de objetivos: contribuir al logro de los objetivos de ventas y rentabilidad de la sección... servicios de nutrición y dietética... gestión operativa: conocimiento en gestión de stock, pedidos, implantación de producto y optimización de la exposición... oportunidades de crecimiento y desarrollo......
Asegurar el cumplimiento de normas de higiene y seguridad alimentaria... resolución y gestión de incidencias... control de stock, inventarios y pedidos... valorable residencia cercana al puesto de trabajo... seleccionamos un/a responsable de bar para empresa del sector hostelería ubicada en can pastilla......